Tof nieuws vandaag op de voorpagina van De Telegraaf!

  • Hogehakken-lover

    Helemaal te gek, het bericht dat vandaag met een aantal mooie foto's en al op de voorpagina van De Telegraaf staat. HOGE HAKKEN HELEMAAL IN DE MODE. Voor komende herfst en winter zijn highheels helemaal in. Vooral de klassieke, dunne naaldhak is weer populair. En dan speciaal in combinatie met open sandalettes, dus schoenen waarin je lekker veel van de voet kunt zien. Goed nieuws voor alle liefhebbers van hoge hakken!

  • Chantal

    Ja inderdaad!!!

    Leuk joh, vanochtend op me werk kwamen er drie collega's naar me toe met dat stukje uitgeknipt, allemaal “nou,dat vind je zeker wel leuk nieuws?” Opzich vind ik het wel leuk,maar ik wordt niet opgewonden van een vrouw op hakken…

    Doei !!

    Chantal.

  • Laila

    Eidelijk een nuttig nieuws in de krant.

    Chantal is het mogelijk dat je het artikel uit de telegraaf (met foto) op dit prikbord zet want ik heb al bij telegraaf gekeken maar kan het artikel niet vinden en de krant is ook al niet meer te verkrijgen.

    Schitterend trouwens die verhalen van je op dit prikbord.

    Groetjes Laila.

  • boots

    Schitterend nieuws!

    Het bericht is er nog. Ga naar www.telegraaf nl en druk op Telegraaf-Archief.

    Geef dan de datum door van 30 augustus 2002

    en daar is het bericht.

    Succes.

    Groeten, Rob

  • Hogehakken-lover

    Je kunt het bericht terugvinden in het archief van De Telegraaf.

    Kusjes.

  • limbo

    Hoi Chantal,

    Draag jij altijd naaldhakken? (in huis en naar de supermarkt op werk etc…) of alleen bij gelegenheid?

    Groetjes

  • Chantal

    Hoi Limbo,

    Ik draag altijd naaldhakken en dan het liefst sandalettes, want die lopen het lekkerst en staan het mooist.

    Groetjes, Chantal.

  • Chantal

    Oke, er is dus nog een Chantal…

    En ja ,ook ik draag zeker vier van de zeven dagen in de week naaldhakken,en of dat nu op het werk,- thuis of tijdens het winkelen is maakt niet uit.

    Chantal (de eerste)

  • Mickey

    AMSTERDAM, vrijdag 30 augustus 2002 - Twaalf centimeter hoge stilettohakken. Veel mannen zien niets liever aan de voet van een vrouw. Komende herfst en winter bepalen stiletto's het modebeeld.

    Natuurlijk is de stiletto nooit helemaal uit het modebeeld verdwenen, maar het lijkt wel of de ontwerpers er dit keer extra aandacht aan hebben besteed. Zo hebben grote namen als Jimmy Choo en Valentino een prachtige gouden laars met stilettohak ontworpen.

    Toch gaan de ‘simpele’ ontwerpen voor de wat gangbaarder schoenenzaken ook redelijk ver. Martin van Klaveren van de Amsterdamse damesschoenenzaak Shoebaloo ziet een trend in de open schoen. “Helemaal hip is de sandaal op de stilettohak.”

    Makkelijker kan het niet.

    Groetjes

  • limbo

    Hoi Chantal,

    Krijg je daar geen kommentaar op van jouw collega's?

    Daar moeten er toch ook tussen zitten die van de stoel afvallen van verbazing als jij binnenkomt?!

    Wat doe je eigenlijk voor een werk.

    Groetjes limbo