meid23

  • charlie

    hoi allemaal ik ben een leuke meid van 23 jaar en draag laarzen ik vind het gewoon @!#$ om daar op te lopen. maar ik had een vraag ik koop elke week bijna een paar nieuwe laarzen meestal bij de bristol en dan gooi ik die oude weg maar ik vraag me af of laarzen schadelijk zijn voor het milieu wat gebeurt ermee als ik ze heb weggegooid

    bedankt alvast charlie.

  • bert

    Als jij je laarzen weggoit, komen deze in de afvalverwerking terecht. Er zijn dan twee opties: ze worden gestort, maar meestal worden jouw laarzen verbrand. De laarzen zijn zelf niet schadelijk voor het milieu en bij verbranding maakt dat in de hete drukovens ook niet zo veel uit. Een ander alternatief is er vaak niet, behalve dan in de schoencontainer. Maar, dat is ook niet taltijd netjes: vooral Humana komt nogal eens slecht in het nieuws, doordat zij de kleding en schoenen niet goed verwerkt of de lokale ondernemers in de derde wereld met de 2e hands schoenen in de wielen rijdt.

    Maar, vanwaar de vraag: ben jij milieu-minded of is het een fetish om te weten dat je laarzen worden verbrand. In het laatste geval kan ik wel wat laten zien op de sites. Ik verbrand regelmatig oude schoenen en laarzen in de kachel. (met hoge druk en luchtafzuiging en-zuivering). Als jij wil dat jouw laarzen eens zichtbaar worden verbrand, laat dan eens weten.

  • KHBlover

    Hoi Charlie,

    Die laarzen moet je helemaal niet weggooien. Nodig mij een keer uit voor een spannende date; dan zal ik je precies uitleggen waarom!

    Greetz,

    KHBlovercharlie schreef:

    >

    > hoi allemaal ik ben een leuke meid van 23 jaar en draag

    > laarzen ik vind het gewoon @!#$ om daar op te lopen. maar ik

    > had een vraag ik koop elke week bijna een paar nieuwe laarzen

    > meestal bij de bristol en dan gooi ik die oude weg maar ik

    > vraag me af of laarzen schadelijk zijn voor het milieu wat

    > gebeurt ermee als ik ze heb weggegooid

    > bedankt alvast charlie.

  • Mike.

    Je koopt elke week nieuwe? Maar gooi je dan tegelijkertijd de oude weg, of heb je een hele verzameling? Krijg je daar ook zweetvoeten in? Wat voor kleur koop je allemaal? Ook puntig model?

    Groetjes,

    Mike.

  • BRuTuS

    Hoi

    ik zou je dat best wel uit willen leggen maar dan wel via een date !?

    x Marcel

  • BRuTuS

    Hoi

    ik zou je dat best wel uit willen leggen maar dan wel via een date !?

    x Marcel

  • kees

    ik wil ook wel een x langs komen en misschien gebeurt er nog wel meer