platforms and highheels

  • Shoebeloe

    Hoi Heidie,

    Een slettebak? Kom op zeg, je probeert toch mooi te zijn en zowel je vriend als jezelf in een goede mood te brengen? Een slettebak vind ik persoonlijk meer als je dit soort kleding aantrekt en public en er te koop mee loopt. Gezien de gesprekken die we hebben gehad denk ik te mogen opmaken dat jij niet zo in elkaar steekt. Natuurlijk kan je je hoge hakken aantrekken als je lekker ga stappen en dan mag je toch zeker gezien worden?

    Ik vind persoonlijk de kleding in de Pabo en dat soort gidsen te “gewoon”. Er zit te weinig bij waarvan ik zeg dat ik het pittig vind. Onder pittig versta ik dan dat je op speelse wijze bepaalde lichaamsdelen accentueer. Op de Amerikaanse sites verkoopt men ontzettend veel “Stoei” kleding, varierend van mini dresses van allerlei materialen tot aan panties. In Nederland is het dan weer de standaard panties die ze bij de postorder bedrijven verkopen. Ik wil er mee zeggen, ze bieden dan redelijk leuke dingen aan en maken het vervolgens niet af. De accessoires zijn zeker zo belangrijk in mijn optiek.

    Heidie, wat vindt jij van piercings? Opzichtige piercings kunnen waarschijnlijk niet vanwege de job die je uitoefend, maar ik bedoel dan ook meer de onzichtbare (die alleen voor je vriend bedoeld zijn).

    Tot mails!

    Groet,

    Shoebeloe

  • Heidie

    Hoi Shoeb,

    Nou ja….zo af en toe voel ik me (in bed) wel een s…bak…maar zo mag ik me voelen wanneer ik dat wil. Er zo uitzien doe ik niet zo gauw nee, zeker niet buiten de deur. Ik bedoel er mee dat ik gewoon af en toe een door en door slecht meisje ben, maar dat hoeft men niet te zien.

    Jij hebt vast ook wel eens dat je gewoon alleen maar lekker als een primaat “aan het werk” gaat met je vrouw?

    Ach…teveel accentjes vind ik ook niet zo. het moet gewoon 1 mooi geheel zijn. Het ene onderdeel vult het andere aan, daarbij hoeft iets niet per se extravagant te zijn. De juiste lichaamsdelen benadrukken levert mooie dingen op.

    Ik heb maar 1 piercing en 1 tattoo. De piercing zit in m'n navel. Ik wissel het af, dus dan een staafje, een andere keer weer een hangertje eraan (nee, niet 5 kg!).

    Niemand kan tijdens het werk de piercing zien. In m'n vrije tijd wel soms en in bed natuurlijk. De tattoo zit rechts boven m'n kruisje op m'n onderbuik.

    Ik vind het zelf genoeg zo…meer hoef ik niet aan m'n lichaam te hangen of printen.

    Groetjes,

    Heidie.

  • Shoebeloe

    Ha Heidie,

    Van welk paar hoge hakken raak jij het meest opgewonden als je ze alleen maar ziet staan in de kast of ergens anders? Wat is je maximum wat je bereidt ben te betalen voor een hoge hak die je nergens anders kan kopen?

    Staan je extreem hoge hakken in de kast of kijk je er elke dag naar?

    Groet,

    Shoebeloe

  • Heidie

    Allereerst ben ik niet zo dat ik elke dag naar een speciaal paar hakken moet kijken om een goede dag te hebben o.i.d.

    Hele extreem hoge hakken heb ik niet. de hoogste zijn 16 cm inclusief een platform van 5 cm, dus het is per saldo maar 11 cm.

    Nogmaals…wanneer ze extreem hoog zijn kan ik er niet op lopen (niemand volgens mij) zoals een atleet.

    Ik ben zelf nogal wijs met de Thigh high laklaarzen met veters en platform.

    Andere schoenen die ik mooi vind zijn gewoon de normale tijdloze pumps van leder met een hakje van 9-11 cm hoog.

    In principe ben ik bereid behoorlijk wat te betalen als ik een model echt mooi vind (en lekker vind lopen) en exclusief is.

    Dit trekje heb ik me aangeleerd sinds ik volledig in het bedrijfleven zit. Wat moet, moet! Ik kan beter spijt hebben van iets dat ik wel gedaan heb, dan dat ik iets niet gedaan heb.

    Groetjes,

    Heidie

  • Shoebeloe

    Ha Heidie,

    Wat is er dan aan de thigh-high schoenen waar je zo wild van wordt? Heb je wel eens buiten gelopen met deze laarzen?

    Groet,

    Shoebeloe

  • Heidie

    Dat heb ik al eens verteld. Zie berichtje 31-08-02.

    En natuurlijk heb ik er al eens mee buiten gelopen….redelijk vaak zelfs.

    Je hebt dan wel veel bekijks…leuk!

    Groetjes,

    Heidie

  • Shoebeloe

    Hoi Heidie,

    Ken jij een zaak in de omgeving van Rotterdam waar je mooie teenringen kan kopen van zilver of goud? Ik vind ze nogal mooi staan bij gelakte teennagels in combinatie met een enkelbandje.

    Ik heb een heftige site gevonden waar ze laarzen op maat maken (www.kinkyboots.com). Helaas is het een Engelse site waardoor de prijs omhoog gedreven wordt, maar je kan ze helemaal op maat laten maken. Ik ga een knie laars voor mijn vrouw kopen, lekker sletterig met rood en zwart, hoge hak (6 inch). Je hebt me een beetje aangestoken met die laarzen.

    Ik heb ooit eens een thigh high laars voor haar gekocht in Amerika, maar daar kon ze niet in vanwege haar sportkuiten. Heel jammer en heb ze dan ook moeten terugsturen. Sinds dien ben ik voorzichtig met laarzen, omdat ik weet wat het probleem is bij haar. Maar ik ga het opnieuw proberen. Het laten maken van schoenen is niets nieuws voor me, ik heb dat een keer laten doen. Ik heb in Spanje extreem hoge sandalettes, rood, laten maken (bij Extreme Zapato). Het heeft even gekost voordat we ze hadden, maar het resultaat mocht er naar zijn. Mijn vrouw kon nauwelijks er op lopen, maar we hebben heel veel opwindended momenten er mee teruggekregen.

    Tot hoors!

    Groet,

    Shoebeloe

  • Shoebeloe

    Hoi Heidie,

    Wat voor een gevoel krijg jij nu als je hoge hakken draagt? Waarom is dat bijvoorbeeld zo spannend of krijg je een opwindend gevoel? Waarom kijken mannen om als ze het geluid van een tikkende stiletto hak op de grond horen? Wat is dat voor een gevoel als je je thigh high laarzen aantrekt? Maakt het je bewust dat je een en al vrouw bent of dat je op deze manier bijzonder aantrekkelijk wordt of………

    Groetjes,

    Shoebeloe

  • Heidie

    Hoi Shoeb,

    Er is trouwens nog wel een reden waarom ik hakjes draag. Behalve dat het mooi en heel vrouwelijk is, heb ik nog medische redenen.

    Ik heb van nature vrij holle voetjes. Je kan een flinke knikker onder m'n middenvoet leggen zonder dat ik deze voel. Een flinke boog dus.

    De fysiotherapeut en de arts adviseerde dat ik op hakken geen problemen zo krijgen, maar juist baat bij zou hebben. Voor mij is het dus minder vermoeiend. Maar voorwaarde is wel dat de voorvoet een goed kussentje moet hebben.

    Alle druk komt immers daarop te zitten.

    Met het autorijden was het ooit wennen. Maar met goed heel-and-toe werk gaat het met de hoogste hakken ook wel. Alleen moet je geen auto met staande pedaal hebben.

    Bij mij hoor je de hak niet al te nadrukkelijk. Er zijn mensen die bijna alleen maar op de hak steunen….gevolg is dat ze erg lomp overkomen met hun hakken.

    Ik moet bekennen dat ik het wel leuk vind om mannen te zien kijken. Welke vrouw vindt dat nou eigenlijk niet leuk? Dat vrouwen soms vinden dat ze niet als lustobject of ‘simpel vleeswaar’ gezien willen worden kan ik begrijpen, maar daar hoef ik niet mee te zitten. Mijn probleem immers niet….eerder een probleem voor mannen….

    Wanneer ik die hoge laarzen aan heb….word ik niet anders…ik voel me wel een en al vrouw ook zonder die schoenen..maar goed, het is eerder gezegd…schoenen en laarzen accentueren de boel..het is maar een klein onderdeel van het geheel van een vrouw.

    We waren ooit aan het wandelen op het strand van Scheveningen en toen zag ik een heel mooi meisje lopen, helemaal goed…..

    Ik zeg tegen m'n vriend: “Kijk Nick, dat is een mooie meid! Wauw zeg!”

    Hij vond haar er ook errug goed uitzien maar zei toen: “Ware schoonheid gaat aan elke trend voorbij….bij jou klopt alles toch ook?”

    Nou ben ik niet zo'n gevoelig persoon, maar toen smolt ik wel behoorlijk…

    Groetjes,

    Heidie.

  • Shoebeloe

    Hoi Heidie,

    We zijn wel de langste news thread aan het maken als ik het zo is zie. Geweldig dat we over iets toch lang kunnen babbelen.

    Ik kijk ook naar de andere mailtjes en waar het daar zo af en toe over gaat. Het is zo jammer dat er mensen zijn die de zaak moeten gaan zitten verpesten voor anderen. Die kan je niet aan hun verstand brengen dat ze maar iets anders moeten gaan doen in plaats van te gaan lopen klieren.

    Maar goed, je hebt opnieuw een heldere uiteenzetting gegeven op mijn vragen. Ik vind het leuk om mijn gedachten te toetsen met anderen. Je bevestigt ook dat hoge hakken bepaalde lichaamsdelen accentueert. Niet iedereen is hetzelfde ingesteld en dat maakt het ook zo boeiend wat betreft hoge hakken.

    Wat betreft het lopen op een hak, de truc is dus om zoveel mogelijk op de voorkant van de voet te lopen of………Dat is dus behoorlijk vermoeiend. Ik kan me voorstellen dat bij zeer hoge hakken je zeer vermoeid raakt doordat je constant op je tenen moet gaan staan (het lijkt net ballet). Het is dus een kwestie van oefening, zou je zeggen………..

    Mag ik vragen hoe je op het idee kwam om tigh high laarzen te kopen? Altijd al willen doen of ……..

    Bedankt voor je mailtje.

    Groetjes,

    Shoeb