Mooie meid met zweetvoeten.

  • Jan

    Hallo wat vinden jullie van een goeduitziende meid, maar bij het uitdoen van haar laarzen en of pumps blijkt ze plotsklaps

    geweldige zweetvoeten te hebben. Komt dit vaak voor? En wie heeft er ervaring mee? En wie zit ermee?

  • Monique

    Hallo Jan. Dit komt mij zeker bekend voor. Ik ben een dame die zeer graag laarzen en pumps draagt. Zweetvoeten zijn het ergst wanneer ik panties of kouzen draag. Maar ja, wat wil je, de grootste afknapper is wel wanneer je je schoenen uittrekt en er komen daar een paar grote witte sportsokken te voorschijn. Vaak een voetenbad nemen, talkpoeder op het vocht de absorberen en vooral vaak van schoen wisselen is nog steeds voor mij de beste oplossing. Als iemand anders nog een tip heeft hoor ik die graag. Of ik ermee zit. Soms wel. Niets is zo libidododend als een stel flinke zweetkakkers. Aan de andere kant, een voetenbadje nemen en daarna door je partner verwend worden met een voetmassage kan uitlopen tot heel iets leuks!!

  • Jan

    Hallo Monique, je hebt helemaal gelijk, witte sportsokken uit een paar laarzen of pumps kan helemaal niet. En geurvreters in pumps is volgens mij ook geen gezicht. In laarzen zou nog kunnen. Maar die geur uit die laarzen gaat er niet meer uit die blijft zitten, tenzij je er zoveel in de kast hebt staan dat je ze een keer in de drie weken aan kan trekken. Maar soms zit je er wel mee, en soms ook niet, wanneer wel en wanneer niet? Maar ja wie zou er geen zweetvoeten in laarzen hebben? Groetjes Jan.Monique schreef:

    >

    > Hallo Jan. Dit komt mij zeker bekend voor. Ik ben een dame

    > die zeer graag laarzen en pumps draagt. Zweetvoeten zijn het

    > ergst wanneer ik panties of kouzen draag. Maar ja, wat wil

    > je, de grootste afknapper is wel wanneer je je schoenen

    > uittrekt en er komen daar een paar grote witte sportsokken te

    > voorschijn. Vaak een voetenbad nemen, talkpoeder op het vocht

    > de absorberen en vooral vaak van schoen wisselen is nog

    > steeds voor mij de beste oplossing. Als iemand anders nog een

    > tip heeft hoor ik die graag. Of ik ermee zit. Soms wel. Niets

    > is zo libidododend als een stel flinke zweetkakkers. Aan de

    > andere kant, een voetenbadje nemen en daarna door je partner

    > verwend worden met een voetmassage kan uitlopen tot heel iets

    > leuks!!

  • Paul

    Beste Monique,

    Het is geweldig dat je mooie hoge hakken draagt en kousen. ALs ik je vriend zou zijn en ik zou zien dat je er zweetvoeten in zou krijgen dan zou ik dat helemaal niet erg vinden. ALlen de gedachte al dat je het voor mij zou dragen is SUPER. Je laat jezelf mooi niet kennen en doet lekker aan wat je mooi vind, KLASSE meid zo doorgaan.

    -xxx- Paul

  • Mark

    Persoonlijk hou ik er wel van, een mooie meid met zweetvoeten.

    Mijn vriendin heeft ook zweetvoeten, waar ik erg graag aan mag ruiken.