Rode teennagels

  • Genieter

    Ik zal er niet omheen draaien: voor mij zijn roodgelakte teennagels van heel groot belang, als ik een mooie voet zie. Teentjes zonder roodgelakte nagels zien er zo kaal uit, vind ik. Waar ik dus helemaal niet van hou zijn donkere teenstukjes, waardoor je de tenen en de teennagels niet kunt zien. Nylons okee, kan heel opwindend zijn, maar niets verbergen, vind ik, gewoon lekker alles laten zien.

  • Monique

    Helemaal mee eens. Zonder nagellak op mijn teennagels ga ik niet eens de deur uit. Heb wel 8 verschillende tinten rood. Die donkere teenstukjes in nylons kun je voor komen door een zogenaamde zomerpanty aan te trekken. Deze zijn ook geschikt om in sandalets te dragen.

  • Panty kenner

    Ik moet zeggen dat ik het ook prachtig vindt. Toch is het voor mij pas TOP als er

    over deze voetjes een paar mooie 15 denier panty´s of kousen zitten. Liefst nog met een doorzichtig teenstuk en genaaide hiel. De panty/kous één maatje te groot

    zodat ze op de enkel en knieholtes gaan rimpelen ………… Super!!!!!!!!!

  • Genieter

    Ja, Panty kenner, ik ben het met je eens dat rode teennagels in mooie donkere nylons ongelofelijk mooi en opwindend kunnen zijn. Zalig om te zien, hoe het rood van de nagels door de stof van de nylons heen schemert. En dan liefst ook nog in een open schoen met hoge hak. Heerlijk gewoon.

  • mike

    Wat mij ook ontzettend opwind zijn mooie gelakte nagels in een mooie liefst met een hak uitgevoerde teenslipper of een leuke transparante muil

  • Genieter

    Zeker weten, Mike, mooie teenslippers, die de tenen helemaal vrij laten, open en bloot, zodat je goed de mooie gelakte nagels kunt zien, ja, dat wind mij ook op. Evenals de transparante muil die je noemt. Vergis ik me of zie je die wat minder, deze zomer? Vorig jaar was het een rage en ik verheugde me er al op dat we ze deze zomer vaker zouden zien, maar nee. Gelukkig wel veel open schoenen, dankzij het warme weer. Groetjes van Genieter.

  • Genieter

    Hoi Monique,

    Vertel nog wat meer svp over je roodgelakte teennagels. Wat is je favoriete kleur nagellak? Hou je van panties of blote voeten? Draag je open schoenen, zodat je rode teennagels goed zichtbaar zijn? Laat je anderen er ook naar kijken? Hou je van hoge hakken? Zonder roodgelakte teennagels ga je niet eens de deur uit? Wauw!