Mag je tegen een vrouw zegen dat ze mooie schoenen draagt

  • mike

    Ik zit met een probleen,op deze zomerse dagen zie je natuurlik weer vrouwen op geweldige hakken en mooie slippers.

    Maar kan ik egen een wild vreemde vrouw zegen dat ze mooie schoenen draagt.

    Of moet ik deze gedachte voor me zelf houden?

    Wie kan mij antwoord geven.

    Groeten Mike

  • Evelien

    Graag zelfs!! Zolang je het op een leuke en spontane manier doet wordt zoiets altijd op prijs gesteld. Mijn vriend zal het wel niet echt leuk vinden mijn mijn ego zal zeker gestreeld worden.

  • Danny

    Okee Evelien, maar wat nu als je tegen een vrouw met open schoenen zegt van: “god, wat heb jij ontzettend mooie en opwindende voetjes”? Hoe reageert ze dan?

  • Evelien

    Dank je wel!!

    Meer hoeft toch niet. Het leuke van een compliment te ontvangen is dat je hier van mag genieten en niet dat je iets met de gever daarvan moet beginnen. (mocht je zoiets bedoelen!)

  • mike

    Nou dat heb ik geweten hoor had ik opeens ruzie met twee vrouwen.

    Mijn eigen omdat ik zomaar een vreemde over haar schoenen aansprak.

    En die andere omdat ze daar niet opgesteld was.

    Heb ik nou altijd peg

  • Evelien

    Hoi Mike,

    Ruzie zal je wel niet krijgen hoor, toen ik dit las moest ik wel lachen. Vind je wel lief. Zie je al staan tussen twee hooggehakte dames die niet willen dat je daar iets over zegt. Pech?? Dacht het niet. Gewoon een eerlijk antwoordt gehad. Je vriendin moet maar zo denken: mijn vriend heeft er aandacht voor. Anders nog een goede tip: een voetmassage doet al snel een stubbeling wegebben!!

    Groetjes,

    Evelien

  • Evelien

    Hoi Mike,

    Ruzie zal je wel niet krijgen hoor, toen ik dit las moest ik wel lachen. Vind je wel lief. Zie je al staan tussen twee hooggehakte dames die niet willen dat je daar iets over zegt. Pech?? Dacht het niet. Gewoon een eerlijk antwoordt gehad. Je vriendin moet maar zo denken: mijn vriend heeft er aandacht voor. Anders nog een goede tip: een voetmassage doet al snel een stubbeling wegebben!!

    Groetjes,

    Evelien

  • Evelien

    Hoi Mike,

    Ruzie zal je wel niet krijgen hoor, toen ik dit las moest ik wel lachen. Vind je wel lief. Zie je al staan tussen twee hooggehakte dames die niet willen dat je daar iets over zegt. Pech?? Dacht het niet. Gewoon een eerlijk antwoordt gehad. Je vriendin moet maar zo denken: mijn vriend heeft er aandacht voor. Anders nog een goede tip: een voetmassage doet al snel een stubbeling wegebben!!

    Groetjes,

    Evelien