Eerste keer

  • Frits

    Hoi, ik heb dit forum nog maar een paar weken geleden ontdenkt, en ik vind het super om te lezen dat ik niet de enige jongen ben die het een kick vindt om hoge hakken te dragen!

    Graag wil ik mijn eerste ervaring met het dragen van hoge hakken vertellen.

    Het zal wel een lang verhaal worden, maar ik vind het heerlijk om het nu eens op te schrijven.

    Ik had nooit iets speciaals met schoenen, totdat ik twee jaar geleden, ik was toen 17, op de slaapkamer van mijn ouders was. De kastdeur van mijn moeder stond een beetje open, en mijn oog viel op iets roods onderin de kast. Ik deed de deur open, en zag daar een paar vuurrode hoge hakken staan. Ik kan nog steeds niet precies verklaren waarom, maar ik werd helemaal duizelig toen ik ze zag staan. Ik deed snel de kast weer dicht en verliet de slaapkamer, want ik wilde niet betrapt worden. Ik wist niet wat ik met mijn gevoelens aanmoest, maar het enige waar ik de rest van die dag nog aan kon denken waren die schoenen.

    s'Avonds gingen mijn ouders weg en was ik alleen thuis. Ik ging me douchen en ging daarna naar de slaapkamer van mijn ouders, die gelijk naast de douche is. Ik deed mijn moeders kast open, en daar stonden ze nog steeds, die geweldige sexy rode naaldhakken.

    Ik pakte ze op en begon ze te betasten. Het idee dat mijn moeder zulke sexy schoenen in de slaapkamer had staan wond me op de een of andere manier vreselijk op. Zulke schoenen droeg ze echt niet in het openbaar, deze had ze echt alleen gekocht om op de slaapkamer te dragen. Toen pas kwam de nieuwsgierigheid opzetten om te ervaren hoe het voelt om op hakken te lopen.

    Ik trok ze aan, ze zaten vrij krap maar ze pasten net. Ik ging staan terwijl ik mezelf vasthield aan de muur om mijn evenwicht te bewaren. Toen besefte ik hoe verdomd moeilijk het is om op hakken te staan :) Heel houterig maakte ik mijn eerste stappen in hoge hakken. Het ging heel moeilijk, maar het gevoel dat ik er bij kreeg was onbeschrijfelijk.

    De hele ervaring had me ontzettend opgewonden, en ik wilde meer. Ik begon verder in haar kast te zoeken, ik wilde ook ervaren hoe het zou zijn om bij die hoge hakken lingerie te dragen. Ik vond tussen een hele stapel lingerie een paar rode netkousen, een satijnen rode string en een bijpassende BH. Ik deed de hakken uit, trok de netkousen aan, trok de string aan en als laatste de BH. Vervolgen trok ik de hakken weer aan. De netkousen en de string voelden geweldig, alleen de BH vond ik niets, die deed ik weer uit. Ik ging weer een stukje lopen, en inmiddels ging het al een stuk beter. Het hele gebeuren had me inmiddels vreselijk opgewonden. Ik ging voor mijn moeders passpiegel staan, en terwijl ik naar mezelf stond te kijken begon ik mezelf te masturberen terwijl er allerlei wilde fantasieen door mijn gedachten schoten. Ik kwam geweldig klaar.

    Snel borg ik toen alles weer op, voordat mijn ouders zouden thuiskomen.

    Sindsdien ging ik zo vaak het maar kon opnieuw naar mijn ouders slaapkamer als ze er niet waren, om weer met die hoge hakken te kunnen spelen. Op een gegeven moment was het mis: Ik was alleen thuis, ging me douchen, en ging vervolgens weer naar mijn ouders slaapkamer. Ik trok haar hoge hakken aan, ging voor de passpiegel staan en begon te masturberen. Toen ging ineens de deur open, en kwam mijn moeder binnenlopen met een volle wasmand. Ze zag me staan: spiernaakt, met een erectie, en met haar rode hakken aan. Ze schrok en ze wist even niet hoe ze moest reageren. Toen deed ze ineens alsof er niets aan de hand was. Heel nuchter vroeg ze waarom ik haar schoenen aanhad. Ik stamelde dat ik het lekker vond om op hoge hakken te lopen. Terwijl ze me aan bleef kijken vroeg ze of ik er een beetje op kon lopen. Ik liep een paar stappen, en ze begon ze glimlachen. Je loopt er haast beter op dan ikzelf, zei ze.

    Ze zei dat ik haar schoenen wel mocht hebben, zodat ik er nog wat meer op kon oefenen.

    Sindsdien heb ik een aantal paar hoge hakken voor mezelf gekocht, die ik af en toe in huis draag als mijn moeder alleen thuis is. Ze vindt het de gewoonste zaak van de wereld, en ik vind het heerlijk om op hakken te lopen terwijl ze erbij is.

    Ik ben heel erg benieuwd naar jullie eerste ervaringen!

  • frank

    Wouw,

    zo'n moeder wil ik ook!!!!

    groeten,

    Frank.

  • Dik

    Beste Frits,

    Stuur mij jouw e-mail adres en je krijgt mijn levensverhaal te horen.

    groeten Dik

  • R.

    Kun je je levensverhaal niet hier posten? Kunnen we er allemaal van genieten!

    Groetjes,

    R.

    http://www16.brinkster.com/highheeledsub