Zijn er nog vrouwen die graag hoge hakken dragen?

  • Mike

    Hoi,

    Ik hoop dat jij die vrouw bent die geniet van hoge hakken. Ik hou ervan wanneer je hoge hakken draagt tussen de 10cm en 18cm, of te wel tussen de 4“ en de 7”. Bij voorkeur als naaldhak want die maken je pas echt super vrouwelijk. Ik vind het jammer dat er in nederland maar zo weinig vrouwen zijn die graag hoge (naald)hakken dragen, of beter gezegd durven dragen, want er is nog altijd een taboe op volgens mij. Ik zou die taboe graag doorbreken en zou elke vrouw graag willen aanmoedigen en stimuleren om hoge (naald)hakken te dragen. Ik zou graag in contact komen met vrouwen die het genot van hoge hakken reeds hebben leren kennen en die niet bang zijn om tot ultieme hoogtes te gaan, want ik denk hoe hoger de hak, des te groter is het genot om ze te dragen.

    Ik draag ze niet zelf, maar ik kan er enorm van genieten om een vrouw ze met plezier te zien dragen. En dan niet alleen voor mijn plezier, maar ook, en vooral, omdat ze er zelf van geniet om zulke hakken aan haar voeten te bewonderen.

    Ik hoop dus dat er in Nederland zulke vrouwen zijn, en kom graag met jullie in contact.

    Groetjes en hopelijk tot horens,

    Mike(NL)

    mike_nl68@hotmail.com

  • Evelien

    Ja,zeker. Ben er eigenlijk mee begonnen toen mijn vriend erover begon. Heb altijd wedstrijden gedanst en had dus al wel ervaring met hakken van 8 / 9 cm. Prive droeg ik ze niet zo vaak. Als dame van 1.80 val je vaak al genoeg op. Nu ik een lange vent aan de arm heb geslagen doe ik dit dus wel. Opwindend? Jazeker, het is alleen jammer dat ik er nog geen kilometers op kan lopen. Nog even voor trainen dus.

  • andrea

    Okk ik draag graag hoge hakken, normaal naar werk e.d het liefts naaldhakken van +/- 10cm.

    Voor andere gelegeheden draag ik het liefst mijn zwarte lakpumps met 15 cm hoge naaldhakken.

    Het aantrekken en loppen op deze naaldhakken is zo opwindend.

  • ray

    Evelien,

    Op wat voor hakken loop je dan?