spelen met hogenhakken.

  • tuinman

    ik had de vraag of er ook wepsites zijn? waar met hogen hakken wordt gespeelt???

    alvast bedankt voor u aandacht

  • Leonie

    Zeg, ga jij eens gauw met je eigen hoge hakken spelen!

  • Dik

    Waarom Leonie het is toch een normale vraag

  • s2b

    Je hebt gelijk. Dit is een fetish-site. Als jij het er niet mee eens bent Melanie, moet je hier niet komen. Dus tuinman, groot gelijk!!!! en Melanie….wat minder intolerant mag ook wel!!

  • Leonie

    Beste Dik, je ziet zo wat FAKE is en wat niet.

  • nico

    het klopt wat tuinman zegt ,ik het op tv eens een paar vrouwen zien stoeien op hoge naadhakken met plautozolen .het was wel grappig om dat eens te zien.

    zeker in het begin ,later zatten ze op de grond en daar was niet zo veel aan .

    er werd wel verteld dat men elkaar weleens verwonde.

    ik heb over dit onderwerp nooit iets terug kunnen vinden ,want ikvond het iegenlijk wel knap en grappig om te zien dat zo iets toch wel mogelijk is

  • s2b

    hoezo fake? kan jij tegenwoordig door de beeldschermen heenkijken of heb je bovennatuurlijke gaven of zo? Hou nou toch op met jouw intolerante opmerkingen of leg mij eens uit wat er fake aan is? misschien kan ik nog wat leren!!!

  • Leonie

    Wel, er staat:

    Ik had de vraag of er ook wepsites zijn?

    Wat moeten we daar nou mee?

    Er heeft nog niemand op gereageerd.

    Wat doet het hier dan?

    Als jullie die tuinsproeier verdedigen,

    waarom regeer je dan niet op hem?

  • s2b

    Leonie……………….wat ben jij een……(vul in en kleur de plaatjes)……….hou alstjeblieft op met die onzin en laat tuinman in zijn waarde. Nogmaals, niet zo intolerant!!!!!!!!! laat ons iets zien of horen over jouw schoenen in plaats van te zeuren.

  • Kim

    Hi iedereen,

    Maak jullie toch allemaal niet zo druk. Wat maakt het nou uit of iemand fake is of niet? Tussen haakjes: waarom zou je eigenlijk faken als je iets op dit prikbord zet? Heeft toch geen zin. Laten we gewoon “kletsen” over onze schoenenfetish, zonder hatelijke opmerkingen naar wie dan ook!

    Kim