just 4 fun, maar waarom???

  • subsole

    hoi hoi,

    heeft een van jullie dat ook, dat ie het leuk vindt om de zolen en hakken van gedrage schoenen (laarzen!) schoon te likken? de hak diep in je mond te laten verdwijnen? het liefste als de dame er nog instaat natuurlijk en breeduit lacht en haar hoofd schudt, terwijl ze haar hak verderduwt of toeziet hoe je je schoonmaakwerk ervan afbrengt, maar anders ‘stiekum’ als je weer eens ‘toevallig’ of expres een paar leuke damesschoenen of'-laarzen vindt…

    laat maar eens weten, ik geloof dat ik verslaafd ben!

    subsole4u@hotmail.com

  • tv wendy

    Hoi ik heb je gezegd dat je mijn 13 cm hakken van mijn rode laklieslaarzen mag likken in de cinema.

  • paul

    Hey Wendy!!!!!

    Dat vind ik echt super gaaf dat je dat draagt. Ik kick er namelijk enorm op. Telkens als ik hakjes hoor moet ik kijken wie het draagt en wat voor schoenen ze aanheeft. Heb je ook van die beige laarzen, die vind ik ook enorm opwindend. Pumps met hoge hakken en zo'n enkelbandje die zijn ook te gek.

    Ik hoop dat je nog eens een berichtje voor me achterlaat, dat zou ik super leuk vinden.

    -xxxx- Paul

  • Karin

    Paul,

    hou je ook van open schoenen?

  • Greg

    HEY Karin,

    was jij die Karin die ik met naaldhakken kon aan zien maar dat je vriend het niet goed vond? Zo ja, misschien dat het alsnog kan? Kan je waarschijnlijk ook schoenen van mij lenen :-) Laat eens wat horen…

    Greg

  • Paul

    Hoi Karin,

    Ik val op alle schoenen met hoge hakken. Ik val ook op schoenen met een hoge hak met enkelbandjes. Kleur maakt niet zoveel uit, ik vind witte schoenen ook erg mooi maar zwarte zijn ook enorm opwindend. Als je zin hebt kunnen we misschien een keertje samen chatten. Lijkt me erg leuk!!!

    Ik hoor nog van je,

    Doei -xxxxxx-