Gezocht: 2e hands pumps,mt 45 voor "stukje"

  • Sander

    Hallo mensen,

    Ik ben al enkele weken op zoek naar naar een stel pumps, maatje 45. Echter, ik zal ze waarschijnlijk maar 1 keer dragen, namelijk op de bruiloft van een vriend. Daar gaan we een schitterende uitvoering van “de zwakste schakel” spelen, en ik ben dan Chazia Mourali… tja.. en Chazia loopt altijd op hakken.

    Dus ik ben op zoek naar hakken, maar wil er geen 50 euro voor gaan betalen.

    Wie heeft er een oplossing voor mij? Tweede hands vind ik geen probleem. Beschadigd… geen probleem. Kleur? Desnoods spuit ik ze zelf zwart.

    HELLUP!

    Sander

  • fred

    dat heb ik nu al zo vaak gehoord :D:D:D:D

  • R.

    Met zo'n soort smoes heb ik mijn eerste paar pumps gekocht…

    :D:D:D

    R.

    www.homepages.hetnet.nl/~fetish-bdsm

  • s2b

    verkeerde site sander, dit is het fetish-gedeelte. Misschien bij het “brave” gedeelte meer kans! Overigens geeft ww.ebay.nl of www.ebay.be of www.marktplaats.nl m.i. nog meer kans. Zet de vraag onder de juiste rubriek onder “gevraagd” veel meer mensen zien die sites!!!

  • Sander

    Duhhh… tis echt waar! Xit al dagen dit soort en travo-winkel-sites af te struinen, maar kan nix goedkoops vinden. Enniewee, succes met je obsessie en bedankt voor je “begrip”. NOT! |-(

  • Sander

    Hi s2b,

    Tenx voor je reactie. Ik heb die veilingsites ook al afgezoht (weinig succes), maar zelf nog geen advertentie geplaatst. Bedankt voor de tip.

    Sander