te hoog?

  • kim

    Hallo,

    Ik ben redelijk wat gewend op het gebied van lopen op naaldhakken. Met “gemak” kan ik een avondje rondlopen op hakken van zo'n 13 cm. Maar met mijn nieuwste aankoop ondervind ik toch problemen.

    Ik heb namelijk prachtige stilettopumps gekocht met naaldhakken van 16,5 cm. Natuurlijk wilde ik er niet alleen naar kijken maar ook erop lopen. Maar dat valt niet mee! Ik kan nauwelijks recht blijven staan, laat staan sierlijk vooruitkomen op deze monsters…

    Wie heeft vergelijkbare hakken en is erin geslaagd deze te “temmen”. Ervaringen en adviezen zijn zeer welkom!

    Groet,

    Kim

  • Jeff

    Ik kan zelf ook niet m'n benen recht krijgen met die hoogte, 14-15 cm (bij maat 41-42) is echt het maximum. Ik denk dat je daarboven al gauw moet gaan denken aan voettraining om er echt op te kunnen lopen.

    Op http://www.heikes-heels.de/ kun je hier o.a. iets over lezen. Site is wel in het Duits.

    Groetjes, Jef

    www.hhplace.org

  • Cool & Kinky

    Hoi Kim,

    Ik ben net nieuw hier, leuk message board zo te zien!

    Was nieuwsgierig of het al een beetje lukt met je nieuwe naaldhakken van 16, 5 cm. Ik heb wel wat foto's van vrouwen die er (zo te zien) wel op kunnen lopen, dus het moet volgens mij wel mogelijk zijn. :-) Ik heb trouwens zelf een eigen club op internet over hoge hakken, staan veel foto's op, dus misschien wel leuk voor je!

    http://sex.clubs.nl/hogehakken

    Groetjes, Cool & Kinky

  • kim

    Ha Jef,

    Ik heb die Duitse site eens bekeken, maar dat is wel heftig zo'n voettrainer. Lijkt wel een martelwerktuig… Maar goed een beetje afzien hoort erbij natuurlijk; anders zouden we niet voor ons plezier op naaldhakken lopen, toch?!

    Zou je trouwens niet heel korte kuitspieren krijgen van zo'n apparaat? Ik doe zelf aan hardlopen en wil liever geen korte spieren krijgen.

    Groet,

    Kim

  • kim

    Hoi Cool,

    Lukt nog niet zo best, maar ik blijf proberen en oefenen. Ben voorlopig even teruggestapt naar 13,5 cm. Wil daar steeds langer op lopen en als het geheel perfect gaat overstappen op 15 cm, dan weer steeds langer volhouden en hopelijk uiteindelijk op die 16,5 cm kunnen rondlopen.

    Voorlopig heb ik ze op mijn nachtkastje gezet; kan ik er toch al van genieten.

    Groet,

    Kim

  • Jeff

    Hoi Kim,

    Ik denk dat hier afwisseling het sleutelwoord is. Als je _alleen_ nog maar hoge hakken draagt (dus ook thuis, op het werk, etc.) zullen op den duur je kuitspieren inderdaad inkorten. Er zijn mensen die dat inderdaad doen. Ben er zelf niet zo'n voorstander van, het beperkt je toch een beetje in je doen en laten.

    Ik denk dat die trainers niet dat effect hebben. Die zijn meer om de flexibiliteit van je voet te vergroten. Ballet dansers (op spitzen) moeten dit bijvoorbeeld ook doen.

    Overigens vindt ik de stand van de voet ook niet echt mooi bij hakken boven de 15-16 cm, maar da's natuurlijk een persoonlijke voorkeur.

    Groetjes, Jeff

    www.hhplace.org

  • paul

    Hey kim,

    Echt super hoe je erover praat. Ik zou willen dat meerdere meiden dat deden. Ik had een paar persoonlijke vraagjes aan je, ik hoop dat je ze wilt beantwoorden.

    - heb je jezelf wel eens gemastrubeerd met je laarzen (hak bedoel ik dan)

    - ben je een sub of dominante meid

    - doe je wel eens aan trio's of dates

    Ik hoop van je te horen

    Doei!!!!!!!

    -xxxx-

  • kim

    Nou dat vind ik wel erg persoonblijke vragen. daar ga ik liever niet op in. Sorry…

    Kim

  • R.

    Heel goed hoor Kim, ik vind dit soort vragen eigenlijk niet kunnen…

    Groetjes,

    R.

    www.homepages.hetnet.nl/~fetish-bdsm

  • Paul

    maakt niet uit Kim,

    Ik hoopte dat je het leuk zou vinden om hier op in te gaan. Ik kick er namelijk heel erg op. Misschien wil je een keertje met me op de msn praten, lijkt me heel erg leuk.

    Als je wilt moet je me maar aanmelden en in je msn box zetten. Ik kijk er naar uit, maar doe wat je zelf wilt.

    -xxxx- Paul