Wegzakken met hakken

  • Charlène

    In vind het een heerlijk gevoel om met hoge hakken weg te zakken in aarde of in een grasveld. Je voelt dat je hakken erin boren en het is geweldig dat je dan ook nog gaten of tenminste afdrukken achterlaat. Als de grond zacht ik loop ik dan op een iets bredere hak, een centimeter of 2 breed. Is de grond harder, dan liefst een dunne stilettohak want die moet wel diep erin. De zolen of plateaus gaan dan ook omhoog wijzen ten teken dat de hak er diep in zit. Vinden nog meer mensen dit fijn?

  • peter

    Hallo Charène. Ik ben al heel lang niet hier geweest en ben dan ook verrast dat jij hier nog steeds komt. We hebben lang geleden contact gehad , ik ben Peter.

    In antwoord op je vraag :MMMM ja zeker, vindt ik ook heerlijk om te doen met mijn plateaulaarzen. Vindt het ook heerlijk om te zien als een ander het doet. lekker diep erin. Diepe indrukken achterlaten. Op wat dan ook.

    Je kan je misschien herinneren dat ik wel jouw afdrukken op mijn lichaam wil hebben. Door omstandigheden van mijn kant is dat nooit zo ver gekomen. De gedachte is er echter nog steeds.

    Groetjes Peter