DollsKill

  • Charlène

    Waar ik onder moet liggen met wat door het gat heen haha. Met van die hakken kun je je wel uitleven :p

    Hoop wel dat je dan goede geluidsisolatie hebt zodat de buren zich niet ongerust maken

  • Bas

    Charlène

    Waar ik onder moet liggen met wat door het gat heen haha. Met van die hakken kun je je wel uitleven :p

    Hoop wel dat je dan goede geluidsisolatie hebt zodat de buren zich niet ongerust maken

    Hahaha ja dat komt wel goed. Of gewoon iets in mijn mond doen.

    Maar lijkt het je leuk om te doen dan?

    Zonder tafeltje kan natuurlijk ook.

    Je mag mij ook een mailtje sturen of kik?

  • Robin

    Bas
    Charlène

    Waar ik onder moet liggen met wat door het gat heen haha. Met van die hakken kun je je wel uitleven :p

    Hoop wel dat je dan goede geluidsisolatie hebt zodat de buren zich niet ongerust maken

    Hahaha ja dat komt wel goed. Of gewoon iets in mijn mond doen.

    Maar lijkt het je leuk om te doen dan?

    Zonder tafeltje kan natuurlijk ook.

    Je mag mij ook een mailtje sturen of kik?

    Mag ik ook mee doen

  • peter

    Charlène
    Bas

    Oh wat gaaf! Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien.

    Lijkt het je ook leuk om er trampling mee te doen?

    Kik bigbas073

    Zulke zijn het: 

    Of ik er trampling mee wil doen? Misschien……. als je een paar gekneusde ribben niet erg vindt….

    Hoi Charlène, 

    Dat zijn echt geweldige pletters. Daarmee krijg je echt alles plat. vol gewicht erop en draaien mmmmm. 

    Ik zou er ook wel onder willen liggen. 

    gr. Peter

  • Charlène

    Hoi Charlène, 

    Dat zijn echt geweldige pletters. Daarmee krijg je echt alles plat. vol gewicht erop en draaien mmmmm. 

    Ik zou er ook wel onder willen liggen. 

    gr. Peter

    Weet je dat wel heel zeker? Als ik die hak erop zet en met die scherpe kantjes vol doordruk, lijkt me dat uiterst pijnlijk…..

  • peter

    Dat zal waarschijnlijk wel maar dat neem ik graag voor lief. Zou je het wel leuk vinden om te doen?

  • Bas

    Hoi Charlène,

    Nog interesse om er trampling mee te doen?

    Heb ook een heel leuke cockbox tafeltje voor trampling. Dan kun je letterlijk er een hoop mee pletten. Of eroverheen lopen en staan zonder pardon.

  • Charlène

    Bas

    Hoi Charlène,

    Nog interesse om er trampling mee te doen?

    Heb ook een heel leuke cockbox tafeltje voor trampling. Dan kun je letterlijk er een hoop mee pletten. Of eroverheen lopen en staan zonder pardon.

    Als je een mailadres voor me hebt kan ik daar wel op reageren.

  • Bas

    Bass 0 7 3 (at) hotmail com ;)