met laarzen de modder in

  • Linda

    Hallo,

    ik ben een man die het leuk vindt om in dames laarzen te lopen. Daarbij draag ik vaak een latex of leren broek. Ga dan graag door de modder lopen en het liefst erin wegzakken. Zijn hier ensen die dezelfde passie delen?

  • Pierre

    Waarom precies in de modder als ik dat mag vragen?

  • Hakkenman

    Vind het wel fijn om op hakken en leren broek te lopen, maar niet door de modder. Meestal 10 cm of hoger en vaak ook een fijne leren handtas, dan valt het nog niet zo op

  • Charlène

    Vind het wel fijn om met mijn oude auto weg te zakken in de modder, en dan met hele hoge hakken laarzen gas te geven.

  • Linda

    Vind het een fijn gevoel om diep weg te zakken en de modder over de rand van de laars naar binnen te zien/voelen stromen

  • Sokken viezerik

    Ik vind het heerlijk om op rubberlaarzen door de modder te lopen, hou ervan als ze dan lekker vast komen te zitten en ik ze verlies. Ik draag zelf eigenlijk altijd laarzen van maat 47 terwijl ik zelf maat 43 heb, zodat ze lekker vaak uitvallen. Als ik ze verlies loop ik lekker op m'n sokken door de modder en vul mijn laarzen dan met modder. Hier in de buurt in het bos is een mooie plek met modder, ongeveer tot de hoogte van mijn laarzen, kan daar uren plezier hebben. Laat m'n laarzen er vaak ook gewoon liggen, dan ga ik er gewoon op sokken naar toe, dat ze vies worden is niet erg natuurlijk.

    Zijn er meer mensen die dit lekker vinden en misschien een keer zin hebben samen lekker op laarzen en sokken door de modder te lopen? Stuur me berichtje op kik: sokken96 :)

  • Charlène

    @Sokken: heb je zin om met je rubberlaarzen aan, mijn vastzittende auto uit de modder te duwen? Ga maar achter tegen de auto duwen, dan zal ik met mijn hard slippende achterwielen je laarzen extra bemodderen.

  • Sokken viezerik

    Heerlijk lijkt me dat, m'n laarzen moeten uiteraard wel zo vies mogelijk zijn, het liefst geen rubber meer zichtbaar. Wel even de gaten van m'n laarzen bij de achterwielen houden, dat hier lekker modder in vliegt. Als ik ze aantrek moeten m'n sokken natuurlijk wel heerlijk vies worden. Hopelijk is de modder wel lekker plakkerig, niks lekkerders dan wanneer je laarzen vast komen te zitten en je ze vervolgens verliest, heerlijk sokken vies maken in de blubber…

  • Hakkenman

    Volgens heeft deze topic niks met rubberlaarzen te maken

  • Charlène

    @Sokken: kom maar lekker dicht achter m'n auto staan met je laarzen in de blubber. Dan zal ik eens even met mijn enorme hak op het pedaal die achterwieltjes zo lang RRAAAAAAAAAAAADD laten doen totdat ze 30 cm diep in de modder zitten. De automaat zorgt er wel voor dat de wielen met minstens met 80 km/u de modderstralen laten vliegen, zo niet harder. Gegarandeerd dat je van je ondergeblubberde laarzen helemaal niks meer ziet.