gezocht: liefhebbers van high heels en benen

  • marietta

    Ik ben Marietta, een mooie milf en ex-fotomodel. Ik ben gek op het dragen van high heels, met of zonder kousen en ik vindt het zeer opwindend om mijn prachtige benen en voeten te laten bewonderen en betasten door mannen. Ook vindt ik het heerlijk om mannen met mijn voeten en benen te bevredigen. mail naar pinkmoon32@hotmail.com en vertel mij wat je met mijn voeten en benen zou willen doen. Groetjes en kusje van Marietta.

  • Martin

    Ik fantaseer vaak over lekkere vrouwenvoeten. Zelf loop ik graag blootvoets. Zien jou voetjes er erg opwindend uit ??

  • marietta

    als je me mailt stuur ik wat foto's, kan je vast eenn beetje “warmlopen”. groetjes, Marietta

  • heelslover

    hoi schat zou graag over je pumps of laarzen willen komen word echt bloedgeil van dames op naaldhakken. xje on your heels

  • Martin

    Mailtje komt er aan ………….. groet Martin

  • milo

    Heey Marietta,

    Lijkt met zo super geil om je voeten te mogen zien en te verwennen. Ik zou je voeten kussen, ruiken en likken… lijkt me ook super lekker als jij met je voetjes me gezicht masseert MMMmmmmmm lekkerrrr

  • Fred

    hoi hoi

    kan je me enkele geile fotokes sturen ? ( veel fotokes mag ook hoor ! ! ! ! ! )

    highheels15@hotmail.com

    ben gek van highheels

    hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm super geil

    geile groetjes

  • Kornelis smook

    lekkere gedragen schoenzooltjes in mn gezicht,vreselijk geil

  • zwelbastje

    hallo Marietta, ik ben ook gek op mooie heels.Keek ook vaak op footfetishtube.com, komen soms zeeer sexy filpjes langs.

    Ik hou wel vanvoeten en heels vooral als ze ook een beetje dominant zijn.

    groetjes zwelbastje ik ga zeker mailen

  • Leerlover

    Hoi Marrieta,

    Ik heb je ook gemaild.