Vrouw zkt vrouw voor trampling op vriend (multitrampling)

  • Anita

    Hallo,

    voor mijn vriend ben ik op zoek naar een vrouw die bereid is om samen met mij, mijn vriend te gebruiken als deurmatje of vloerkleedje. Het is zijn wens om ooit eens door 2 vrouwen tegelijk gebruikt te worden, en die wens wil ik graag inwilligen. Graag hoge hakken dragen, geen, ik herhaal, GEEN sex!!!! Puur erover heen lopen/springen/staan. En in gewone kleding dus zeker niet naakt!!

    Het is in de omgeving Twente, details volgen. Ik ben trouwens niet bereid om ervoor te betalen. Afsluiten met een bakje kofiie of een drankje is uiteraard wel mogelijk.

    Gaarne info aan: tukker1976@hotmail.com

    Groetjes Anita

  • Anita

    Geen enkele vrouw interesse????

  • Julia tv

    Jouw verzoek is al wel oud maar als er geen vrouw bereid is mag ik dan meedoen?

    Gr Juliatv

  • Roger123

    Het sowieso erg rustig op het forum vind ik.

    Vakantietijd en mooi weer waarschijnlijk

  • laarzenlikker

    ben dan misschien niet zo geschikt als deurmat, maar ik zou heel graag eens de (buitengedragen?) zolen van laarzen schoonlikken….. lijkt dat je wat?

  • Anita

    Dag Julia,

    persoonlijk heb ik er geen problemen mee, maar ik weet zeker dat mij vriend het niet op prijs zal stellen als een man, ook al is het een tv, met alle respect, zich op hem zal stellen.

    Maar toch bedankt.

    groetjes Anita

  • dr

    weet mijn vriendin doet het ook met mij(hou er zelf ook van maar of ik haar zo ver krijg ?)

    ze loop zelf eigenlijk alleen maar op hakken

    zal eens mijn best doen

    groetjes

  • erik

    sorry dat ik inhaak in jullie oproep…

    ik ben een man die ook van trampling houd.. zowel een man als vrouwen kunnne dit bij mij doen..

    ik zag de reactie van Juiatv, en vroeg mij af of julia nog geintresseerd is in trampling?"

    anita.. succes met het vinden van een vrouw! jouw man mag jou op handen dragen! te gek dat je zijn wensen zo fantastisch oppakt!

  • Angela

    Misschien een erg late reactie maar trampling lijkt me erg spannend. Nog interesse?

  • Peter

    Hoi,

    Lijkt trampling je wel wat, dan schenk ik jou graag mijn body om wat uit te proberen.

    Je kan me altijd mailen op trampling_man@hotmail.com

    Groetjes,

    Peter