iemand ervaring met hoge ballet heels

  • chantal

    ik loopt er bijna elke dag mee lopen heerlijk maar ik zit zelf op ballet dus dan word het wat makkerlijker

  • kimmietv

    Wauw… Super gedachte dat je er dagelijks mee loopt. Is dat dan ook buiten? ZOja, ik zou je graag eens mee zien wandelen.. Lijkt me echt super om te zien. Ik deze heels dan echter ook alleen van foto's en filmpjes, helaas nog nooit in het echt gezien :(

    Groetjes Kimmie

  • janine

    Hoi,

    Ik heb ze ook, ballet heels, in maat 41.

    Valt niet mee erop te lopen, bij mij ziet het er in ieder geval niet uit.

    Als je ze koopt zou ik investeren in wat duurdere die je goed en stevig om je voeten zitten.

    Succes ermee

  • Ronad

    chantal Schreef:

    ——————————————————-

    > ik loopt er bijna elke dag mee lopen heerlijk maar

    > ik zit zelf op ballet dus dan word het wat

    > makkerlijker

    Hoi Chantal,

    Loop je er op om te oefenen voor je ballet of heb je er een sexuele aantrekkingskracht voor? Heb je er een foto van?

  • Fred

    Kris,

    Ik zit tussen 37 en 38 in. Een grootvallende 37 zou me dus kunnen passen. Zijn ze nog te koop?

    groeten,

    Fred

  • larissa

    ik ben larissa

    ik draag enkel laars ballet heels met een slotje er aan je kanze niet zomaar uit trekken

    ze lopen lekker ik loopt er vaak mee

    of een wandeling van paar kilometer geen last van mijn teenen

  • kimmietv

    Hoi larissa,

    Ik vind dat soort laarzen erg mooi en geil om te zien. Zou je in contact willen komen? Zoja, pm me even…

  • Leerlover

    Mijn meesteres laat ze me vaak snachts dragen in bed

  • chantal vos

    ik ben chantal nu 20 jaar

    ik loop van mijn 12e op ballet heels

    om dat ik van af mijn 6 op ballet zat

    hebben mi8jn ouders toen ik 12 was ballet heels gekocht

    en ik moet zeggen ik loop vaak op spitzen thuis loop om dat ik nog steeds op ballet zit

    en ik graag of bijna elke dag ballet heels om dat ze lekker zitten en dat ik er goed op kan lopen

  • nico

    Hoewel ik het erg knap vind ben ik persoonlijk nietweg van ballet heels en boots .Hoe waren je ouders op dat idee gekomen? En ik blijf zeggen dat je wel erg jongen was ,en heb je er nooit met tegen zin op gelopen . En heb je geen vergroeing aan je voeten . Maar in ieder geval is dat jou ding knap hoor