autorijden met hakken

  • Gemma

    Een vraagje aan de dames hier, hoe doen jullie dat met autorijden als je hoge hakken aan hebt.

    Als ik soms vrouwen zie die zo in de auto stappen en lijken weg te rijden wordt ik wel eens jaloers.

    Ik ben steeds bezig mijn hakken uit te doen, en te wisselen voor platte schoenen of lage hakken, als ik in de auto stap.

    En dat terwijl ik met gewoon lopen geen moeite heb op hakken te staan.

    Alvast bedankt voor jullie tips

    Gemma

  • Gert

    hoi Gemma,

    Het is gewoon iets van durven denk ik. Ik ben wel een man maar heb het geprobeert. Het lukt heus wel.

    Probeer het eens op een rustig land weggetje, heb je de tijd aan jezelf.

    Gert

  • 5inch

    Ik als man draag rustig naaldhakken bij het autorijden.

    Platforms van een centimeter of 6 met naaldhakken wil ik afraden……

  • Webgirl

    Ik heb zelf alleen maar 9 á 10 cm en het is inderdaad even wennen, maar probeer het gewoon eens een poosje en dan is er niets meer aan.

    Het helpt wel als je dagelijks ook deze hakken draagt anders is de ‘overgang’ te groot.

    Veel succes.

  • Gemma

    Bedankt voor de reacties tot nu, ik loop gewoon wel op hakken, alleen zijn dat niet van die hoge, maar met uitgaan wil ik toch mijn hoge aan.

    Zal in ieder geval gaan oefenen webgirl

    Gemma

  • teun

    ik ry vaak met hoge hakken in me auto en dat gaat goed gemmaGemma schreef:

    >

    > Bedankt voor de reacties tot nu, ik loop gewoon wel op

    > hakken, alleen zijn dat niet van die hoge, maar met uitgaan

    > wil ik toch mijn hoge aan.

    > Zal in ieder geval gaan oefenen webgirl

    >

    > Gemma

  • Maba

    Gaat prima hoor.

    Draag alleen maar hakken van 10cm en hoger .. zelfs tijdens het stofzuigen.

    Gewoon wat meer zelfvertrouwen!

  • Charlène

    Vorige week toen het zo gesneeuwd had, op mijn plateaulaarzen met 10 inch hakken autogereden in mijn Kadett automatic. Ik had mijn knieën bijna naast het stuur, maar het was erg lekker om een plateau van ruim 6 inch op het gaspedaal te hebben. Omdat er zoveel sneeuw lag, moest ik meermaals flink ‘plateau’ geven en slippen met de achterwielen om erdoor te komen, met soms een hard krijsend slipgeluid als de wieltjes zich door de sneeuwlaag heengevreten hadden en op het asfalt stonden te malen.