Waarom dragen mannen nog steeds geen rokken/jurken

  • Peter Rock

    Ik ben een man van 47 jaar ik draag rokken/jurken panty's/nylonkousen en high heels

    We leven in 2005 het word tijd dat alle kleding unisex moet zijn wil een rok met een panty en high heels aan doe je doe een lange broek aan is ook goed wat ik nu vertel geld al lang voor vrouwen .

    Vrouwen kunnen en mogen alles dragen willen ze een lange/korte broek aan willen ze een rok/jurk aan geen probleem een mannenpak compleet met stropdas er word niet gekeken mooi zeggen ze dan , loop ik in een rok met een mooie panty en mooie high heels !!! wat zeggen ze dan he een homo of het is een travestie aan gezien ik verders gewoon mannelijk compleet met snor en sikje er uit zie ik heb geen pruik op of make up niks.

    Daarom zeg ik mannen kom op die lange/korte broek uit en trek een rok of jurk aan

    want wat is er lekkerder dan een rok dragen heerlijk hoor je hebt veel meer ruimte in een rok of jurk dan in een broek met een paar mooi high heels aan en een mooie panty/nylonkousen het is een heerlijk gevoel echt waar echt ik ben 100% hetero hoordaarom kom op sluit me bij mijn aan als rokkendrager.

    Graag een reactie van jullie

  • Roger

    Hoi Peter,

    Een aantal jaren geleden ben ik met mijn vrouw in Sri Lanka geweest. ALLE mannen dragen daar een rok, oftewel een saron. Is daar de gewoonste zaak van de wereld. Het gaat er dus maar om wat de maatschappij aanvaard. We hebben er zelf toen ook een gekocht. Zit echt lekker. Maar ik ga er toch niet mee naar buiten (hooguit in de tuin). Je zou er toch een beetje raar mee worden aangekeken (jammer). Succes verder met je “mannen ga in rokjes lopen” campagne.

    Roger

    P.S. om verder uitgebreide discussie over het dragen van rokjes te beperken wil ik er wel op wijzen dat dit een prikbord is voor hogehakken.

  • Peterskirt

    Hallo Roger

    Ik vind dat ook zeker dit onderwerp hier bij hoort als je rokken/jurken draagt en panty's/nylonkousen draagt horen daar zeker high heels bij en geen lompe mannen schoenen

    vrouwen dragen alle soorten schoenen dat mag wel , en ik vind high heels heel mooi ik kan er goed op lopen daar geen probleem mee.

    Jij snapt toch wel als je een mooi jurkje aan hebt met mooie kousen dat daar geen berg schoenen bij passen of wel soms, nou mooi niet hoor.

    Daarom hoort dit allemaal op dit forum rokken dragen panty's dragen high heels dragen moet uit de taboe sfeer gehaald worden.

  • JB

    Roger,

    Als dit prikbord, zoals jij schrijft, bedoeld is voor Hoge Hakken, dan kun je de meeste berichten die de laatste tijd hierop geplaatst worden ook wel schrappen.

    Dit is tenminste een onderwerp wat op een normale manier te maken heeft met Hoge Hakken. Heel veel onderwerpen die hier geplaatst worden zouden dan eerder een “contactadvertentie” genoemd kunnen worden.

    Het gaat totaal niet meer over Hoge Hakken maar eerder over hoe opgewonden mensen raken van…… en een bepaald woord wordt uitgedrukt met allerlei tekens.

    Dus als het erop aankomt, als dit onderwerp hier niet hoort, dan hoort het gros van de onderwerpen ook hier niet thuis.

    En wat Peterskirt schrijft over het dragen van rokken, daar heeft hij helemaal gelijk in.

    JB.

  • Georges

    Anonymous

    Ik ben een man van 47 jaar ik draag rokken/jurken panty's/nylonkousen en high heels

    We leven in 2005 het word tijd dat alle kleding unisex moet zijn wil een rok met een panty en high heels aan doe je doe een lange broek aan is ook goed wat ik nu vertel geld al lang voor vrouwen .

    Vrouwen kunnen en mogen alles dragen willen ze een lange/korte broek aan willen ze een rok/jurk aan geen probleem een mannenpak compleet met stropdas er word niet gekeken mooi zeggen ze dan , loop ik in een rok met een mooie panty en mooie high heels !!! wat zeggen ze dan he een homo of het is een travestie aan gezien ik verders gewoon mannelijk compleet met snor en sikje er uit zie ik heb geen pruik op of make up niks.

    Daarom zeg ik mannen kom op die lange/korte broek uit en trek een rok of jurk aan

    want wat is er lekkerder dan een rok dragen heerlijk hoor je hebt veel meer ruimte in een rok of jurk dan in een broek met een paar mooi high heels aan en een mooie panty/nylonkousen het is een heerlijk gevoel echt waar echt ik ben 100% hetero hoordaarom kom op sluit me bij mijn aan als rokkendrager.

    Graag een reactie van jullie

  • Georges

    Ik ben een man van 67, volgende maand 68, en ik draag ook rokken en jurken… En ik ga overal heen in mijn rokken of jurken… Waarom niet, we zijn in t jaar 2021…

  • Frida

    Al jaren lang draag ik rokken en jurken buiten en loop ik op vlotte damesschoenen met een hak. Eigenlijk telt dat niet want ik maak me dan ook op en draag een pruik.

    Toch kan je als man in het openbaar heel goed damesschoenen dragen zonder in negatieve zin op te vallen. Je kan rustig damesgympen dragen, birckenstocks zonder dat het erg opvalt. Zwarte, donkerblauwe of bruine enkellaarsjes op een niet al te hoge of dunne hak kun je goed dragen. Stapje verder, ballerina's met een donkere panty, men houdt je voor een kunstenaar heb ik al een keer gehoord. Met wat meer lef, in de zomer draag ik onder mijn jeans vaak linnen sleehakpumps.