wie durft er over laarzen fetish te praten?

  • tonny

    hoi. ik ben net zoals velen een laarzenfetishist,en ik zou graag met andere liefhebbers daarover willen Emailen. over fantasieen en zo. want zo aantrekken ,wat ik ook doe, en mijn vrouw houdt ook van hakken, er alleen maar naar kijken is niet genoeg!!!! Er zijn talloze spelletjes te bedenken, en het lijkt mij leuk,om daar es over te bomen, dus, kom wie bijt de spits af!

    groet. Tonny

  • Joost

    Misschien moet jij eens beginnen! Gooi het in de groep jouw ervaringen en ‘fantasieen’. Misschien komt er dan wel meer ervan los.

  • tonny

    Ja Joost, op iemand als jou zit ik net te wachten. ik had ook wat in “shespot”opde balk geslingerd, maar daar zijn alle fetishisten in slaap gevallen. Ik heb mazzel, dat ik een vrouw heb, die helemaal in mijn fantasieen mee gaat, maar dat kan bij mij niet de behoefte drukken, om fantasieen met andere liefhebers te delen. Ik zou ook graag in een soort clubje iets willen doen, niet de sekskant , maar gewoon een avondje met allemaal spannend geklede mensen bij elkaar.

    Ik heb zelf ook een paar knielaarzen,zwart, met8cm hoge hak. Ik benijdt de mannen, die er mee op straat durven lopen; ik niet.

    Ik heb vaak, als ik in de stad loop, en wij lopen achter gelaarsde vrouwen, en er zit nog een prijssticker op de hoge kant van de zool,ik het verlangen heb, om naar de dame toe te gaan, en te vragen, of ik het er met mijn tanden af mag halen. Ga ik wel op de grond liggen,snap je? O, er is zoveel leuks met laarzen te doen , daarover meer……

    Zo, dat is een van mijn items, nu jullie

    groetjes, Tonny

  • dave

    Ik vindt het heerlijk om de laarzen van mijn vriendin schoon te likken.

    hoe smeriger ze zijn, hoe beter.

  • tonny

    Dave, je bent een kanjer!!! Eindelijk iemand die ook es z'n mond opendoet.Weet je wat het is, veel mensen durven tegenwoordig over s.m. te praten ,zij het oppervlakkig, maar laars en schoenfetishisten lopen stil en smachtend op straat, hun “geheim”met zich meedragend. Jij en ik dus, hebben de mazzel, dat we een partner hebben, die in je fantasie meegaat,;als je dat niet hebt , wordt je inderdaad zo'n stil ,smachtend type.Ik moet je zeggen dat jouw verhaaltje me niet opwindt, maar ik heb wel zoiets van kijk , weer een.

    Over dat schoon likken gesproken, mijn vrouw heeft thighhigh,s en ze gaat voor mij wel es in een slagroomtaart staan, en dan mag ik haar zolen schoonlikken .Dat is toch een verjaardagsfeest op zich??? Verder moet ik zeggen, als ik laarzen zie waar mee door het gras of modder is gelopen, ik graag op de grond zou willen liggen , en dat ze die kleffe zool op mijn mond zet!!!!!

    groeten Ton

  • Cees

    hoi

    heel herkenbaar ! mijn vrouw draagt zaterdags haar laarzen, helaas platte knielaarzen maar het gaat erom beter iets dan niets, als wij naar het voetbalveld gaan. Zoals jullie weten is het de laatste tijd blubberig en het begon ermee dat ze zei dat ze haar laarzen smerig wilde maken en dan een klusje voor me had !

    Je begreep dat ik het al voelde : ik mocht ze schoonmaken, likken…en wat ik maar wilde !

    Dit is al twee keer gebeurd en het is bijna weer zaterdag !

    Ik zou alleen graag willen dat ze hooggehakte laarzen aantrok, maar dat doet ze helaas niet, maar….beter iets dan niets.

    Het lijkt mij overigens te gek om dan zelf eens op hoge hakken naar de voetbal te gaan, maar tegenover ons zoontje lijkt me dat minder, maar voor mezelf !!!…….

    mmmmm.. bijna zaterdag, laarzen lik dag !

    grtz Cees

  • tonny

    He Cees, welkom in deze topic;

    Eindelijk weer iemand, die het stilzwijgend genieten verbreekt door te vertellen.Leu zoals je dat zegt“heel herkenbaar” tuurlijk!!! Het is alleen zaaks om door erover te ptaten ,het steeds meer gewoon gaat worden.

    Ik was 9 jaar oud, en mijn tante woonde bij ons in. Zij sliep op mijn slaapkamer, haar bed naast de mijne. Tussen onze bedden stonden haar zwarte, hooggehakte pumps. Ik werd als kind vreselijk opgewonden als ik haar hakken in mijnmond nam, haar koele zolen op mijn voorhoofd, en met mijn neus rook ik de heerlijke leergeur,hmmmmm, als ik er nu 33jaar later nog aan denk!!! Ik het tikken van haar stalen hakjes tegen mijn tanden, wouw!!!!!!

    Ik ben zelfs op 5 jarige leeftijd betrapt door mijn moeder, omdat ik met haar schoenen op m'n borst op de grond lag, ze weet dat niet meer. Weet je Cees, jij,ik,dave en vele anderen zijn zo gelukkig om een begripvolle partner te hebben, ik heb tot m'n 39ste moeten worstelen dat ik gek was, okee ik zit natuurlijk vet te gniffelen, als ik anderen lees, MAAR!!!! Als wij dit allemaal neerschrijven, en iemand ,die net zo in de knoop heb gezeten met dit item zoals ik, dit leest, het misschien makkelijker bespreekbaar maken.

    OK ,maar nu de fantasie!!!!

    Cees, weet je wat mij tegek lijkt, lange naaldhakken , op het zompige gras, die in de modder weg zakken, en jij en ik zijn degene, die getrakteerd worden(de pest is alleen, ik houd niet van zand in mijn mond!!!

    ik schrijf nog wel

    de geoeten, en wie durft nog meer!!! Ton

  • Davy

    Slachroom likken heb ik nooit gedaan, het is voornamelijk het schoonlikken van de laarzen wat ik doe. Hetzelfde trouwens met gewone Pumps.

    Echt heerlijk.

    En dan s'avond lekker aan haar teentjes sabbelen!!

  • tonny

    Nee Davy, met alle respekt, ik houd niet van tenensabbelen, en mijn vrouw ook niet!

    Wat ik wel heel vet vind, is een puntige pump of laars heel ver in je mond nemen, en zuigen , en met je tong langs de zool gaan hmmmmmm.

    groetjes Ton

  • laars

    Ik zou graag een willekeurige vrouw op straat willen vragen of ik over haar knielaarzen mag wrijven.

    Zelf heb ik een paar lieslaarzen en draag die alleen thuis. Ik durf er niet de straat mee op. Verder zoek ik ook contact met andere liefhebbers van laarzen.