mijn vriend kickt op mijn hakken

  • mirscha

    hallo. mijn vriend kickt op de laarzen die ik heb. ik heb half hoge zwarte laarzen met een super dunne hak.als ik in de keuken sta dan gaat ie soms de krant lezen op de grond en dan legt hij zn hand net langs mn hakken en dat zie ik wel en ik weet dat hij het fijn vindt als ik op zn hand ga staan. daar kickt hij op.zijn er meer vrouwen die dit meemaken? ik vind t niet erg. mijn vriend vindt het opwindend als ik met mn laarzen door het huis loopt. soms koopt hij er ook een paar voor mij.

  • R.

    Ja hoor, er zijn meer vrouwen die dit meemaken… mijn vriendin is er 1 van :)

    Met als enige verschil dat zij op pumps loopt en dat ik ook op hoge hakken door het huis loop :):)

    Groetjes,

    R.

    http://www16.brinkster.com/highheeledsub

  • mike

    Hallo hier een reactie van Mike, zijn dat van die z.g. puntige laarzen in het zwart? En hoeveel paar heb je inmiddels al gehad van hem? Zijn het leren of synthetische?

    Groetjes, Mike.

  • Chantal

    Mirscha,

    Ja er zijn meer vrouwen die dit meemaken! Ik ben er ook zo eentje (ik krijg geen streepje meer op de e) alleen het verschil met mij is dat ik het zelf ook fijn vind om op naaldhakken te lopen…

    Maar ik hoef dus niet bij mijn kanjer op z'n handen te gaan staan,want dat vindt hij dus niet kicken!!!!

    Groetjes,

    Chantal

  • mirscha

    ja het zijn zwarte leren puntige laarzen. ik heb donkere bruine laarzen van het zelfde model ook nog van men gehad. en van die instappers, die zijn ook puntig met een kort punthakje.

  • Mike

    Dat is allegeval mooi dat hij je die geeft, en was je al een laarzen fan voordat je hem leerde kennen, of kwam dat door hem, en draag je ook wel eens naaldhakken of sandaletten met hoge hak.

    Ben jij trouwens ook iemand die haar laarzen poetst, en of hakken laat maken, of geloof je het wel, en hoop je zo sneller weer aan een paar nieuwe toe te komen? En is het trouwens niet warm met dat warme weer om op laarzen te lopen ivm zweetvoeten?

    Groetjes,

    Mike.

  • Jean

    Zou willen dat ikzo een vriendin had of vrouw tegenkwam die dat zou willen doen!

  • mirscha

    ik ben heel zuinig op mijn laarzen,schoenen enz. poets ze regelmatig en als mn hakken versleten zijn dan laat ik meestal 1 keer nieuwe hakken eronder zetten. ik heb soms zweetvoeten maar die ruiken niet. is wel fijn.het is altijd leuk om een paar nieuwe te krijgen of te kopen maar niet te vaak want dan gaat de lol er af en ze zijn niet goedkoop. hoge naaldhakken heb ik niet. wel sandaletten met halfhoge hak.

  • Mike

    Het is een goede gewoonte dat je netjes bent op je hakken, ze zijn inderdaad duur genoeg. want ik neem aan dat je meer naar de speciaal zaken gaat? En naaldhakken draag je die ook? En wat voor hoogten? Draag je ook wel eens suede schoenen of laarzen? Tja ik vind die puntige laarzen voor een vrouw wel mooi staan. Ikzelf heb een paar westernboots maat 46, waar ik zo nu en dan op loop, maar normalitair draag ik gewoon veterschoenen of moderne instappers. En hoe groot is je collectie eigenlijk?

    Groetjes Mike.

  • mirscha

    wat bedoel je met wat willen doen??