En nu??

  • Marjolein

    Op verzoek van mijn vriend heb ik naaldhakken aangeschaft. Hem leek het heel erg sexy en omdat ik hoge hakken gewend (8 cm) was dacht ik: “waarom niet!!”

    Nu heb ik ze in huis, hak van 11 cm, maar er op lopen kan ik nog niet echt. En hoe sexy hoge hakken ook staan. Strompelend langs het aanrecht en de kasten is niet bepaald elegant. Heeft iemand misschien een goede tip hoe ik dit zo goed mogelijk kan leren. Ook een tip tegen de kramp in de kuiten zou wel prettig zijn.

    Bij voorbaat dank voor de tips en adviezen.

  • R.

    Ehm.. gewoon vaak even kort die hakken aantrekken en de overige tijd heel veel op die van 8 cm lopen…

    Die van 11 wennen vanzelf :)

    Groetjes,

    R.

    http://www16.brinkster.com/highheeledsub

  • M

    Beste Marjolein,

    ik loop zelf vaak op hakken, ookal ben ik een man. In het begin was het voor mij inderdaad moeilijk en kreeg ik kramp.

    Mijn advies is..vaker erop lopen…het went….

    Groet,

    M

  • dexter23

    Probeer zo vaak mogenlijk je schoenen met 8 cm hak aan te doen, Naar het werk en zo dagelijks dus. Je voeten en kuiten zullen zich dan aan gaan passen aan het dragen van hakken.

    Als je dan thuis bent draag je je nieuwe schoenen met 11 cm hak. Over enige tijd kune je dan ook veel beter in die lopen. Het komt vanzelf gewoon een kwestie van trainen en tijd.

    Dex.