foute schoenen!!!!!!!!!!!!!!!

  • Shoefreak

    Als regelrechte hoge hakken en schoenen fetishte moet ik hier even vermelden dat je op www.hogehakken.nl niet één normaal model tegenkomt.

    Alle laarzen en schoenen die hier te koop aangeboden worden zijn het gewoon nét niet!

    Net niet hoog genoeg, net niet elegant genoeg, net niet puntig genoeg, net niet exclusief genoeg, net niet @!#$ genoeg.

    je haalt de modellen die van deze winkel komen er op een kilometer afstand er al uit, ze vallen op door hun lompheid en goedkope uitstraling!

    Ik hoop dat ze een keer een inkoper tegen komen die SMaak heeft en verstand van zaken want voor de ware liefhebber is hogehakken.nl gewoon fout en out!

    leve de Highheels maar niet van hogehakken.nl

  • R.

    Ik heb anders bij www.hogehakken.nl een paar mooie pumps met 10cm naaldhak gekocht. Mijn vriendin heeft ook een paar en draagt ze regelmatig. Zij heeft ook hetzelfde paar met 8 cm hak om op te stijldansen, waarmee ze de enige is op onze dansschool die op echte naaldhakken danst :)

    Groetjes,

    R.

    http://www16.brinkster.com/highheeledsub

  • Mickey

    Beste shoefreak,

    Zoals ik al in een eerder gepost artikel van mijzelf heb laten weten; ieder zijn eigen mening. De mensen achter www.hogehakken.nl kopen in naar eigen smaak en inzicht. En daar heb ik respect voor!!! Bovendien hebben ze wel een goede en persoonlijke benadering. Waarschijnlijk worden deze modellen beter verkocht in Nederland dan de echte exclusieve Amerikaanse types (lees weer mijn artikel ergens op dit prikbord). Maar wat is het probleem, er zijn zat ander webwinkels uit Nederland waar deze exclusie schoenen worden verkocht.

    Groetjes Mickey

    Ps Wat vind jij dan bijv. van www.silhouette.nl ?

  • kinkyschoenen

    of kom eens kijken op:www.kinky-schoenen.com

  • bodysilhouette

    Pffffffffffffffff. Wanneer je lid wordt van de juiste clubs dan kom je ook in de juiste webwinkels terecht. http://groups.msn.com/bodysilhouette

    Groetjes Mkinkyschoenen schreef: