Nooit gedacht dat ik dat zou durven.

  • fritz

    Laats op vakantie, niet ver over de grens in Belgie, ben ik eens naar een schoenwinkel geweest en toen heb ik gezegt dat ik damesschoenen zocht voor een feestje (niet dus, maar ik vind damesschoenen gewoon opwindenden). De vrouw die mij hielp regeerde uiterst positief, en hielp mij, alleen ik heb een grote maat, die ze in die winkel niet op voorraad hebben. Maar 41en42 passen me soms (met een beetje pijn) en de vrouw heeft ongeveer de halve winkel omgespit en mij vele schoenen laten passen. Ik heb echter niks gekocht maar ik vond het gewoon opwindend ;-) Ik ben eerder we eens door schoenwinkels gaan lopen maar nooit gedacht dat ik ze zou durven passen, voor mij best een grote stap. Maar zoals ik lees zijn het volgens mij meer volwassen die zich in dit wereldje bezig houden, zelf ben ik pas 16, en toch al een tijdje schoenenfreak. Als ik alleen thuis ben, stiekem de schoenen van moeder eens aan, of schoenen van een vriendin van mn broer, mijn eigen vriendin weet ervan dat ik deze fetish heb. Is best leuk als je het tegen iemand vertelt. Zo krijg ik wel regelmatig als mn vriendin der laarzen aanheeft een voetje tussen mn benen ;)

    Zijn er ook nog meerdere jonge, mensen die hier mee beginnen, en verder ben ik ook wel nieuwsgierig naar ervaringen van oudere.

    Thnx

  • R.

    Hoi fritz,

    Ik ben zelf ook op jonge leeftijd begonnen… ik denk op m'n 12de ofzo…

    Op m'n 16de kocht ik m'n eerste eigen paar in een schoenenwinkel, daarna heb ik nog 1 keer een paar in een winkel gekocht, tot ik de online-winkels ontdekte. Nu koop ik al mijn damesschoenen via het internet. Niet omdat ik de winkels niet in durf, maar omdat ze daar bijna nooit hebben wat ik zoek :)

    Groetjes,

    R.

    http://www16.brinkster.com/highheeledsub

  • Isabella

    Wat voor schoenen heb je gekocht?

  • Greg

    HEY,

    ik ben Greg, ben 19 jaar en heb ook een schoenenfetish. Niet dat ik zelf op vrouwenschoenen wil lopen maar ik heb wel meerdere paren staan… Gewoon om er naar te kijken en aan te raken. Het liefst zou ik iemand vinden die er op kon lopen voor me, want dan zouden ze niet alleen maar staan… Dat is toch veel mooier: aan een vrouwenvoet. Ze hebben in ieder geval allemaal een naaldhak, want die vind ik de mooiste. Ik heb trouwens geen vriendin en ik weet niet of ik dit wel durf te vertellen :S … Ze zal wel accepteren denk ik dat ik die fetish heb, maar dat ik die schoenen zelf ook heb staan? Ik hoop het.

    Greg

  • Fritz

    Isabella, ik heb er geen gekocht maar gewoon gepast.

    Maar van waar de interresse als ik vragen mag?Isabella schreef: