Kousen

  • Evelien

    Ik, dame van 1.80, lees zeer geinteresseerd al deze reacties. Het valt mij op dat er ook veel heren op hakken lopen. Nu is mijn vraag aan jullie: hoe komen jullie aan goede en vooral lange kousen. Mijn ervaring dat de meeste kousen net over mijn knieen komen. Heeft een van jullie misschien nog een goede tip. Per slot van rekening zijn hoge hakken het mooist als er ook een mooie kous (liefst met jarretel) op volgt.

    Ik ben benieuwd.

  • Joost

    Hoi Evelien,

    Je moet eens bij bijenkorf kijken, daar verkopen ze DIM kousen. Zowel jarretel of hold-ups. Prijs is iets hoger maar zijn ERUG goed, sterk en lang. Ben zelf ook ruim 180. Je hebt van DIM maat 4 nodig. En vermijd duitse en italiaanse merken. Vrouwen zijn vaak erg klein.

    Succes,

    Joost.

    ps. Heb je nog meer vragen, dan kan je ook emailen.

  • Chantal

    Hallo Evelien

    Ik koop al mijn beenmode bij de “Jambelle” winkels, je wordt daar prima geholpen ze hebben een enorme keus en zijn redelijk voordelig.Ik ben zelf ook bijna 1.80 maar heb nooit problemen gehad met lengtes van kousen.

    groetjes,

    Chantal.

  • R.

    Ik ben zelf 1.90 en ik koop mijn kousen bij V&D. Ik weet alleen niet welk merk het is, maar ze zitten in een lichtgele verpakking en ik neem (vanzelfsprekend) de large variant.

    Groetjes,

    R.

  • Rob

    Evelien,

    www.stockingshq.com is echt een prima site voor kousen i alle maten. ook voor 100% nylonkousen)

    Succes

    Rob