kopen damesschoenen in grote maten

  • Jan(neke)

    Wie heeft er net als ik ervaring om als man damesschoenen te kopen in grote maten. Wellicht is het leuk en zinvol om hier ervaringen uit te wisselen.

  • Jos

    Ik vindt het sowieso knap dat je als man zonder schroom damesschoenen durft te kopen! Wordt je dan niet raar aangekeken?

    Ben eigenlijk een beetje jaloers ……

    Jos.

  • Viavai

    Het is leuk… zeker als de verkoopster er ook nog lol in heeft…

    Ik heb mijn laatste paar laarzen na het passen gewoon aangehouden en er zo mee de winkel uitgelopen.

    De vrouw die naast me aan het passen was, gaf me zelfs complimenten…

    erg leuk dus

  • slobbertje

    Het is absoluut een leuke ervaring, als je leuk geholpen wordt.

    Ook ik houd meestal net als Viavai, de schoenen na het passen gewoon aan. Natuurlijk wordt je aangekeken maar daar moet je je niet aan storen. Ik zelf heb maat 44 en met hoge hakken 45 of 45,5. Stuur maar eens een mailtje als je wilt dan kunnen we er nog eens over kletsen. (slobbertje@wanadoo.nl)

  • Peter

    Het is inderdaad erg leuk. Ik heb ondertussen al hele grote collectie hoge hakjes. Ik ben er vorige week nog gaan kopen in een winkel in Brussel. Ben goed geholpen en een andere dame (klant) vond het ook best leuk. Ik ga ze ook altijd kopen met mooie nylons aan en ik draag altijd hoge hakjes als ik op koopjestocht ga (ik draag nogal vaak mijn zwarte laklederen pumps de laatste tijd). Mijn nageltjes waren ook mooi gelakt en ik had enkelkettinkje aan.

    Dus … ik sluit me erbij aan dat zoiets het einde is :-))

  • Robert

    Peter, ben ik even jaloers op die verkoopster in die schoenenwinkel in Brussel! Om jou een paar mooie schoentjes te mogen verkopen… Jij met je mooie voeten in je spannende nylons… Je roodgelakte teennagels… Je enkelkettinkje… Wauw!