Mannen op naald hakken.

  • anne

    Ik wil dit onderwerp is naar voren brengen.

    Ja mannen op naaldhaken. Raar? nee ik vind van niet.

    Ik zelf loop het laatste jaar ook op naaldhakken. van boven de 10 cm. Heerlijk. En of ik daar mee opval ? Ach het maakt mij niet uit.

    Het gaat er om of ik het fijn vind. Ja ik vind dat meer mannen dat gewoon moeten doen.

    Ik heb de keuze uit medere paren schoenen. Waar ik nog geen ervaring mee heb is ballet schoenen. Wie wel ?

    Wie heeft er dan nog 2e hands ballet schoen voor mij. maat 45.

    je zou mij er een plezier mee doen.

    En laat eens een reactie achter over mannen op naaldhakken.

  • frans

    ik ben het volledig met je eens waarom mogen vrouwen alleen op naaldhakken lopen of per definitie op hakken.

    Waarom mogen wij dat plezier en het gevoel niet hebben.

    Ik zlf vind het prettiger lopen dan op platte schoenen zeker als de laars of pump goed in gelopen is dan vind ik dat ik er net zo goed op kan lopen als een vrouw en soms nog wel eens beter of eleganter.

    veel plezier aan alle mannen die op damesschoenen lopen

  • Ruud

    Ja Anne, ook ik ben ŽŽn van de vele mannen die het lekker vinden om op hoge hakken te lopen. Ik draag er ook wel eens een panty of nylons bij. En je hebt gelijk: als vrouwen mannenkleren dragen en mannenschoenen, dan mogen wij toch zeker wel op hoge hakken lopen? Ik zou het heerlijk vinden om gewoon in het openbaar op hoge hakken te kunnen lopen!

  • Gerie

    Heerlijk onderwerp, draag zelf ook graag naaldhakken en nylonkousen met bijpassende lingerie.

  • Ron

    Ja ik vind het ook heerlijk om op hoge hakken rond te lopen schaam me nog een klein beetje maar komt goed

  • Roger

    Ron

    Ja ik vind het ook heerlijk om op hoge hakken rond te lopen schaam me nog een klein beetje maar komt goed

    Waarom zou je je schamen,…. gewoon doen en dan merk je vanzelf dat het goed komt.

  • Ron

    Roger
    Ron

    Ja ik vind het ook heerlijk om op hoge hakken rond te lopen schaam me nog een klein beetje maar komt goed

    Waarom zou je je schamen,…. gewoon doen en dan merk je vanzelf dat het goed komt.

    Geen iedee maar ja ik rij er wel mee auto en ik speel er heel veel mee en kom er regelmatig over klaar of laat er andere heren op klaar komen dat is echt mijn kik met schoefetich