Rijden met naaldhakken

  • R.

    We (mijn vriendin/meesteres en ik) zijn net op en neer naar Hoogeveen geweest (vanuit Amsterdam)… En ik heb lekker met mijn pumps aan gereden.

    Zijn er nog andere mannen die met naaldhakken aan autorijden?

    En vrouwen?

    Groetjes,

    R.

    www.homepages.hetnet.nl/~fetish-bdsm

  • Peter

    Tuurlijk … ik rij heel vaak met hoge hakken, vooral met pumps. Heb het ook al met muiltjes en laarzen geprobeerd doch dat vind ik moeilijker.

    Ik geniet er immers van om - als ik weer eens in de file sta - naar mijn mooie hakjes te kunnen kijken.

  • R.

    Hoe vaak doe je dat?

    En hoe hoog zijn je hakken?

    De pumps waar ik mee heb gereden hebben een naaldhak van 10cm (mijn laagste) en het rijdt fantastisch!

    Groetjes,

    R.

    www.homepages.hetnet.nl/~fetish-bdsm

  • Peter

    Hangt ervan af, hoor. Ik heb hele grote collectie schoentjes. Als ik niet ver moet stappen achteraf, rij ik wel eens met hakjes van 10 - 12 cm. Maar als het beetje praktisch moet blijven (omdat ik bijvoorbeeld wandelingetje ga maken) dan hou ik het bij hakjes van zowat 8 cm.

    Ik hou immers niet van hakken van lager dan 7-8 cm. Ik heb wel 2 paar lage doch da's enkel voor als ik pijne voeten heb en wat wil uitrusten.

    Ik doe het best vaak: als ik ga op zoektocht ga naar nieuwe schoentjes bijvoorbeeld, als ik gewoon wat vrije tijd heb en dus wil genieten van mijn schoentjes, …

    Ben bovendien blij dat ik dit forum heb gevonden waar ik (eindelijk) eens open kan praten met andere “hoge-hakken-liefebbers”.

    Groetjes,

    Peter

  • R.

    Maar… als je daarna gaat wandelen, doe je dat dan ook op je hoge hakken???

    En waar dan?

    Groetjes,

    R.

    www.homepages.hetnet.nl/~fetish-bdsm

  • Peter

    Beste R.,

    ALs ik daarna ga wandelen doe ik dat inderdaad vaker op hoge hakjes, ja. Ik ben Belg (ik denk dat jij in Nederland woont) en ik durf zo wel gaan wandelen. Ben vorige week nog nieuwe muiltjes gaan kopen in Brussel. En op mijn zoektocht had ik zwarte lederen pumps aan met hakjes van zowat 8-9 cm. Ik droeg een zwarte (redelijk klassieke) broek die mooi tot op mijn schoentjes viel. Dus dat was genieten.

    Doei,

    Peter

  • tv wendy

    Ik draag ook vaak laarzen met hogehakken of pumps in de auto af en toe mijn rode laklieslaarzen met 13 cm naaldhakken.

  • Roxy

    Anonymous

    We (mijn vriendin/meesteres en ik) zijn net op en neer naar Hoogeveen geweest (vanuit Amsterdam)… En ik heb lekker met mijn pumps aan gereden.

    Zijn er nog andere mannen die met naaldhakken aan autorijden?

    En vrouwen?

    Groetjes,

    R.

    www.homepages.hetnet.nl/~fetish-bdsm

    ik eij ook wel met sleehak of plateau zolen …zo heerlijk en wandelen is helemaal top..deze week me me Dijlaarzen met 15cm sleehak …mmmm

  • Charlène

    Hi Roxy,

    Zelf zet ik ook graag een flinke hak op het gaspedaal !

    Groetjes Charlène

  • Bas

    Zijn er ook dames die “pedal” pumping doen met de hakken of sleehakken?

    Ik heb een tafeltje hiervoor, en de pedal betekend dan iets anders onder de hak :p