spijkerbroek combi

  • fred

    Wat vinden jullie van het dragen van spijkerbroeken en heels? Zelf vindt ik het een leuke combinatie, het staat vlot en elegant maar dan moeten het wel strakke pijpen zijn. Overigens zijn er veel meer leuke combinaties. Dit is er alvast een. Wie weet er meer

  • Silvana

    Leren broek:?*D

  • Chantal

    Inderdaad Silvana een leren broek is toch iets meer van deze tijd,de spijkerbroek combi is wel leuk maar toch wel erg jaren tachtig….

    en we hebben natuurlijk de lak-jeans! bv wit lak met witte lak heels en een zwart transparant topje met een mooie push-up bh onder.

    Wat vinden jullie ervan dat het “in” is om je string boven je broek uit te dragen??

    Ik vind het maar niks eerlijk gezegt…..

    Chantal

  • Sarah

    Hallo dames, jullie hebben helemaal gelijk dat een paar mooie hoge pumps en jeans een beetje (veel) jaren 80 is. Maar een sandalette (met of zonder plateau) en een moderne \“heup jeans\” vind ik best modern. Ik moet zeggen dat ik trouwens ook graag een leren broek draag met daaronder een leuke laars. Chantal die witte lakbroek van jou lijkt mij ook wel wat, waar combineer je dat nog meer mee?

    Sarah

  • freddy

    niks leren broek

  • Silvana Moorman

    HIER een reaktie 10 maanden later :D Echt Moorman he:D:D Maar ik ben een bijzondere Moorman :D 8-) :)

    Een rode leren broek *D*D*D

    EN zwart :D

    Ik hou van je Freddy :)

  • fred

    mopper mopper, niks leren broek, je weet de afspraak:D:D maar dan krijg je hem ook.

    Verder hou ik ook wel een beetje van jou hoor.

    lekker ding

  • Silvana Moorman

    Wat ben je toch weer een ouwe mopperpot :D:D

    De afspraak maat 38:?:o maar die afspraak trok je later in:D je vond het onredelijk omdat ik met dat witte jurkje al maat 40 had :D 8-)

    Van veel houden naar beetje:?:( ik hou dan ook maar een beetje van jou na 10 maanden lekker ding.

    Trés beaucoup. :)

  • candy

    ik dacht dat je van mij hield fred!!!!wat maak je me nou!!!

  • SM

    Jij hebt last van hallucinaties:D:D:D:D