Witte laarzen

  • Linda

    Hallo mensen,

    ik ben al een lange tijd op zoek naar witte laarzen, kniehoogte, met rits en een brede hak. Ik heb al vele winkels bezocht en menig site erop nageslagen, maar ik kan ze niet vinden!! Wie helpt mij met info (zowel op het net als in de winkel??)

    Liefs,

    Linda

  • Jeff

    Onderstaande laars is weliswaar geen knielaars, maar ik weet dat in het zwart er in ieder geval een knie- en een dij-hoge versie van zijn. Wellicht dat ze ook de witte kunnen leveren in een kniehoge versie. Ik heb zelf de zwarte enkellaars en heb de witte in de winkel gezien, erg mooi… (De winkel is overigens silhouette in Rotterdam www.silhouette.nl). De hak is ongeveer twee keer zo breed als het zijaanzicht zoals je dat op de foto ziet.

    Groetjes, Jeff

    www.hhplace.org

  • Roxy

    Anonymous

    Hallo mensen,

    ik ben al een lange tijd op zoek naar witte laarzen, kniehoogte, met rits en een brede hak. Ik heb al vele winkels bezocht en menig site erop nageslagen, maar ik kan ze niet vinden!! Wie helpt mij met info (zowel op het net als in de winkel??)

    Liefs,

    Linda

    Haii Linda,

    je kan ook eens kijken bij Uwantisell.nl verkopen ook leuke laarzen en goedkoop.

    vr grt Rox