burny's fetish

  • burnyburn

    Burny is nog steeds gek op schoenen. Vooral op de spelletjes met hoge hakken en plateau-schoenen en laarzen. Maar……burny is wel extreem, want Burny verbrandt de schoenen en laarzen na verloop van tijd altijd. Dat is nou eenmaal mijn fetish. Overigens onschuldig, want de oven/open haard heeft een turbo-naverbrander er op welke voor een totale verbranding zonder kwalijke gassen zorgt.

    Er lstaan nu een paar mooie plateaulaarzen te wachten op het vuur. Ze staan al in de open haard en glimmen al van de brandspiritus. Nu de brand er in.

  • nina

    hoi Burny,

    1.Haal je de zolen/veters eruit voor de branding?

    2.Hoe vinden jou buren dat?

    3. brandt je ook wel eens illegaal?

    4.groetjes nina die nieuwsgierig is geworden.

  • burnyburn

    De zolen, hakken en veters worden altijd meeverbrand. Soms sloop ik de schoenen helemaal en verbrand de delen. Maar meestal gaan ze geheel het vuur in. Op deze manier is de verbranding het mooist. De schoenen staan altijd fel in brand en verteren helemaal. Er blijft alleen een ijzeren steuntje over.

    Buren heb ik niet, maar al zou ik ze hebben; je merkt er niets van door het naverbraningssysteem van de verbrandingsgassen en roetdeeltjes. Dit is een heel duur systeem maar ik heb het er voor over gehad om het milieu te sparen, een ander nooit tot last te zijn en om aan de wettelijke eisen te voldoen.

    De verbranding is dus niet illegaal. Wel heb ik wel eens een dolle bui en gaat een paar schoenen de barbeque in. Dit is echter zelden. Overigens als je de barbeque goed heet hebt, komt er nauwelijks rook vrij. Schoenen zijn artikelen die zeer goed branden en geheel opbranden.