Hoe smal mag een naaldhak ?

  • Greg

    Ik heb een tijdje terug in een programma gezien dat naaldhakken niet te smal mochten zijn. Wat is de minimale breedte of doorsnee? In millimeters… Ik heb zelf verschillende schoenen staan met van die metalen naaldhakken en die hebben een doorsnee van 5mm. Dat is volgens mij heel smal. Ik vroeg me trouwens ook af tot welke breedte je een naaldhak een naaldhak noemt… Wanneer zijn ze te breed? Hoe dat zit weet ik ook niet precies, want volgens mij gaan ze nou niet gelijk over in blokhakken. Wat zit daar dan nog tussen?

    Ook een vraag voor diegenen op dit bord die naaldhakken dragen. Wat is de breedte of doorsnee van de naaldhakken die jezelf draagt. Misschien dat ik zo ook een beetje aan een gemiddelde kan komen.

    Greg

  • martijn

    Hoi greg

    ik ben voor je aande gang geweest met een schuifmaat ,met als resultaat ;

    chantal d'r 10 cm hakken zijn zo'n beetje allemaal rond de 6 a 7 mm en dan heb ze nog een aantal 13 centimeter's en die hebben bijna allemaal een hak van 8 bij 5 mm. en deze maat vind ik ook onder d'r laarsen.

    ik vind zelf dat een naaldhak tot hooguit een mm of 9 naaldhak mag worden genoemd daarna noem ik het paal hakken en dan komt de blokhak .

    dooeeiiii

    martijn

  • Greg

    HEY Martijn,

    bedankt voor de reactie ! Dit is iets wat me nou interesseerd… Ik vind: hoe smaller een naaldhak hoe mooier. Hopelijk krijg ik nog meer reacties op deze post.

    Greg

  • jamal

    martijn je bent een sukkel

  • fred

    ja daar is fred dan maar weer even, terug van weggeband.

    en Jamal wat heb jij op je lever, een hekel aan Martijn of gewoon ziekies.

    voor het eerste moet je van deze site gaan en voor het tweede naar de dokter

    dag Jamal :D

  • martijn

    Hallo jamal ,ik ben toch wel benieuwd waar jij opeens vandaan komt?!

    als je op deze pagina komt moet je toch iets van aandacht hebben voor naaldhakken…. of kwam je echt per ongeluk op deze pagina?

    trouwens,

    mooi gezegt fred!