dames schoenen en laarzen

  • ferry

    ik ben 34 en ben een liefhebber van het dragen van dames schoenen en laarzen met min een hak van 5 cm.

    zijn er hetero jongens die dit ook prettig vinden.

    zijn en jongens bij die getrouwd zijn waarvan de vrouw er geen bezwaar tegen heeft dat je op pumps en laarzen loopt

    en zijn er damens die er geen bezwaar tegen hebben als er jongens zijn die op pumps en laarzen lopen

    zelf vind ik prettig om op laarzen te lopen onder een broek en dan afstemmend op wat ik draag ook in het openbaar.

    de laarzen die ik draag hebben een hak van 9cm waar ik absolut geen moeite mee heb

    ik loop al sinds mijn 8e jaar op dames schoenen.

    ben benieuwd naar de reactie en jullie ervaring

  • Bladelli

    Hoi Ferry,

    hoe zijn de reakties in het openbaar ? wordt je niet nagekeken ?

    ben benieuwd. wat voor maat draag je ?

  • Ruud

    Leuk verhaal, ik herken mezelf er wel in.

    Ik ben 42 en ook een liefhebber van het dragen van hoge pumps en laarzen.

    Mijn vrouw weet dat ik het doe en heeft er niet echt problemen mee.

    Ik moet zeggen dat ik het dragen van pumps wel altijd combineer met mooie nylons, dat geeft me een heerlijk gevoel als ik die combinatie draag.

    Ik draag ze ook wel eens in het openbaar, meestal haaldhakken met minimaal 10 cm hak.

    Ben eigenlijk nog op zoek naar een paar mooie hoge lieslaarzen met naaldhak.

    Kan redelijk makkelijk schoenen kopen, heb maat 41, dus een makkelijke maat.

    Heb intussen ook al een paar of 10 staan.

    Ben inderdaad benieuwd naar mannen of vrouwen die deze zelfde lekkere hobby delen.

  • Jeff

    Hee Ferry..

    Join the club zou ik zeggen. Ik draag zelf pas sinds ongeveer een half jaar hoge hakken (5..12 cm) in het openbaar (geen stils nog). Heb de afgelopen paar jaren inmiddels wel al een behoorlijke schoenen en laarzen collectie opgebouwd.

    Kijk ook een op ons internationale board: www.hhplace.org

    Greetz, Jeff.

  • ferry

    de reacties in het openbaar vallen wel mee ,meestal zien de mensen het niet omdat ze toch maar voor zich uit kijken.

    maar vooral damens zien het wel en die kijken wel maar zeggen tot dus ver niks sommige lachen zelfs en ik heb ook wel eens een compliment gehad

    ik heb helaas maat 45 er is zat te koop alleen bij speciaal zaken en dan zijn de prijzen behoorlijk duur

  • Bladelli

    Ferry,

    mail me eens. laarsjes@hotmail.com. Ik heb ook 45…

    Misschien kunnen we eens samen op pad..

    groeten

  • Marcel

    Ik zou het ook leuk vinden om eens op pad te gaan met onze hoge hakken.

    Mail me anders even, misschien heb je wel wat foto's. (ik wel namelijk)

    Mail adres: debbietrav@hotmail.com

    Uiteraard kunnen andere liefhebbers ook reageren. (ook dames dus)

  • slobbertje

    Hoi, ben net zelf begonnen met het dragen van hakken in het openbaar, wat een geweldige kick geeft dat. Lijkt me zeer zeker leuk om eens met meerdere te gaan!

  • Joost

    Misschien moeten we een keer met een groepje afspreken. Gaan we winkelen ofzo.

  • burnyburn

    Als jullie in het openbaar ens op hoge hakken met een grotere groep willen gaan, fdan is roze maandag tijdens de Tilburgse kermis iets voor jullie. Ook hetero's gaan daar naar toe!!! Meestal rond de 20e juli. Kijk voor precieze details naar: www.tilburgsekermis.nl Overigens: gigantische kermis van ongeveer 3 kilometer lang met veel terrassen en overige horeca. Jullie kunnen je laarzen en high-heels uitgebreid showen. Idee misschien?